« Povratak na sadržaj Broj 1 | Godina 2013

Rješenja za unaprjeđenje poslovanja iz Konice Minolte

Konica Minolta Hrvatska – poslovna rješenja d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu nudi brojna rješenja kojima prije svega stavlja fokus na potrebe vlasnika digitalnih produkcijskih uređaja s ciljem povećanja ispisnog volumena.
VDP (Variable Data Printing; ispis varijabilnih podataka) je izravna posljedica mogućnosti digitalne tehnologije ispisa da korištenjem računalne baze podataka i softvera ispiše pojedinačne dokumente u boji i crno-bijele, visokih brzina i produktivnosti te kvalitetom usporedivom s konvencionalnim ofsetnim ispisom.

VDP - ispis varijabilnih podataka - rješenja za povećanje produktivnosti
VDP omogućuje masovnu prilagodbu pojedinačnog dokumenta putem digitalnog ispisa, za razliku od masovne proizvodnje jediničnog dokumenta pomoću ofseta. Važnost personaliziranja dokazuju statistike u kojima je navedeno u kojem postotku osobe pozitivno reagiraju na različite načine marketinga: 61% na personalizirane marketinške dokumente (ime primatelja), 70% na detaljno personalizirane marketinške dokumente (ime, spol, dob, navike... primatelja), 20% na marketing putem e-maila i 5% na telemarketing.
VDP omogućuje masovnu prilagodbu pojedinačnog dokumenta putem digitalnog ispisa
Kako funkcionira korištenje varijabilnih podataka? Vrlo jednostavno. Sadržaj se povlači iz polja baze podataka kupaca, a zatim se kombinira s varijabilnim elementima postavljenim putem pravila u VDP aplikaciji. Pravila se određuju prema predviđenoj profitabilnosti od svake skupine. Uzimaju se tri različite dobne skupine s tri različite ponude za osiguranje automobila - mlađe od 25 godina, zatim 25 do 45 godina te iznad 45 godina. Baza podataka kupaca omogućuje dodatne dvije mogućnosti filtriranja – prema spolu, tako da su u prvom primjeru osobe mlađe od 25 godina, različitog spola, npr. Sara i Hrvoje. Svaki će od njih primati određenu ponudu za mlađe od 25 godina. Baza podataka sadržaja će za Saru izvući slike bitne mladim ženama, boje se mogu prilagoditi njoj kao ženi te će joj se osigurati bon za 25% popusta, ako je tako određeno pravilima. U slučaju Hrvoja, njegovi će podaci biti personalizirani u muškom stilu, a on će primiti bon za 10% popusta.
Na taj jednostavan način moguće je izraditi vrlo složene profile kupaca i segmentirati publiku, primjerice, na temelju geografske pripadnosti, dobi, interesa i prijašnjih ponašanja pri kupnji. Praćenjem tko je iskoristio svoje bonove, moguće je utvrditi koliko je kampanja bila uspješna.

Bitni elementi VDP-a
Baze podataka: Za većinu ispisa varijabilnih podataka dovoljna je jednostavna baza koja sadrži tekst, brojke i obilježja za fotografije koje će biti izmijenjene u ispisu dokumenta, a koju je moguće filtrirati. Takve baze podataka mogu biti izrađene u aplikacijama poput Microsoft Excela.
Poslovna pravila: To su pravila koja određuju koji varijabilni sadržaj koristiti i gdje ga smjestiti, a postavljaju se u VDP aplikaciji.
Sadržaj: I statični i varijabilni sadržaj može biti kreiran s različitim softverom; primjerice tekst sa softverom za obradu teksta, slike poboljšane grafičkim softverom te grafikoni izrađeni alatima grafičkog softvera.
Izgled: Izgled dokumenta može biti izrađen pomoću softvera za stolno izdavaštvo ili obradu teksta.
VDP aplikacija: Softver koji spaja sadržaj i priprema dokument za ispis. U ponudi Konice Minolte mogu se pronaći izvanredna rješenja poput PrintShop Mail i PlanetPress.
Izlazni uređaji: U ponudi Konica Minolta Hrvatska su kolor uređaji do 80 ispisa u minuti, i crno-bijeli uređaji do 125 ispisa u minuti.
Postoji nekoliko razina varijabilnog ispisa. Osnovna razina uključuje promjenu jednostavnog teksta poput pozdrava ili imena na svaki ispisani primjerak na vrlo sličan način kako to radi Mail Merge. Složeniji ispis varijabilnih podataka koristi “verzije”, gdje mogu biti različite količine prilagodbi različitim tržištima, s tekstom i slikama koji se mijenjaju za grupe kupaca na temelju informacije kojem segmentu tržišta se obraćamo. Na kraju, postoji i potpuno varijabilni ispis gdje se tekst, slike, elementi bar koda, grafovi, poruke… mogu mijenjati za svaku pojedinu adresu kupca.

Transpromo
Transpromo je složeni izraz koji dolazi od pojmova “transakcije” i “promotivni”. Dodavanjem bitne poruke tvrtke mogu prenijeti promociju ili čak oglašavanje na postojećim dokumentima vezanim uz transakcije, kao što su izvješća, fakture ili naplate. Transpromo dokumenti kombiniraju CRM (Upravljanje odnosom s kupcima) i tehnologiju “rudarenja” podataka s ispisom varijabilnih podataka i lokacijskom inteligencijom.
Sadržaj takvog dokumenta može biti prilagođen tako da sadrži bitne, ciljane i personalizirane marketinške ponude. Dodavanje promotivnih poruka na postojeće dokumente vezane na transakcije ima brojne prednosti u odnosu na promociju na druge načine:
Mogućnost otvaranja: Izvješća i fakture su očekivane – sadrže važne financijske informacije te uglavnom zahtijevaju djelovanje. Više od 95% transakcijskih dokumenata se otvori i pročita svakog mjeseca.
Angažman: Naplate i izvješća dobivaju više pozornosti od bilo kojeg drugog oblika komunikacije, uključujući televizijske reklame. Istraživanja pokazuju da prosječni kupac ulaže između jedne i tri minute za pregled izvješća.
Isplativost: Slanje poruka putem transakcijskog dokumenta eliminira potrebu za skupim tradicionalnim umetanjem papira.
Izvješćivanje: Naplatitelji mogu točno pratiti detaljnu aktivnost promocije. Ta vrsta detaljnog praćenja i izvješćivanja olakšava pametne marketinške odluke temeljene na prihodima, koje su izvedene iz mjerljivih ponašanja kupaca.
Povrati: Marketing temeljen na izvješćima je djelotvoran jer je usmjeren na trenutačne kupce. Povećanje poslovanja s postojećim kupcima od 5% može dovesti do čak 50%-tnog povećanja u krajnjem profitu.
Prilagođene ponude: Marketing temeljen na izvješćima je djelotvoran jer omogućuje da se prilagođene poruke automatski generiraju putem transakcijskih podataka unutar samog dokumenta. Može biti personaliziran prema demografiji kupaca, pokretačima poslovanja i marketinškim kriterijima.




Očuvanje okoliša je prioritet - eko akcija u Konica Minolti!
Konica Minolta provodi eko akciju kojom omogućuje značajan popust na kupnju Konica Minolta produkcijskog kolor ili c/b uređaja, uz zbrinjavanje starog digitalnog uređaja. U showroomu Konica Minolte (ili dolaskom na lokaciju klijenta) zainteresiranima se prezentiraju mogućnosti Konica Minolta PRO/PRESS linije uređaja visoke kvalitete ispisa, širokog izbora mogućih medija za ispis i sniženih troškova samog ispisa.
Prodaja, showroom i servisni centar za produkcijske uređaje
Zagreb, Horvatova 82, tel: 01 6185 022, konicaminolta@konicaminolta.hr
Servisni centri za produkcijske uređaje
Rijeka - tel: 051 262 764 | Split - tel: 021 320 725 | Osijek - tel: 031 214 201


Konica Minolta bizhub PRO C754
Pristupačna cijena i odlične performanse ispisa osnovni su uvjeti koji trebaju biti ispunjeni kako bi pronašli svoje mjesto na tržištu. U svijetu digitalnog ispisa to podrazumijeva kombinaciju pouzdane tehnologije, širok raspon proizvoda, isplativu kalkulaciju i pametno ulaganje. Tvrtka Konica Minolta je prepoznala zahtjeve korisnika i odgovorila izazovima 21. stoljeća multifunkcijskim uređajem u boji bizhub PRO C754. Specifičnost tog svestranog uređaja je da ispisuje ili kopira 60 A4 stranica u minuti u boji i 75 crno-bijelih A4 stranica u minuti, te ima mogućnost obostranog skeniranja u koloru maksimalne brzine do 180 stranica u minuti. Poznata je izreka “Vrijeme je novac” pa na taj način jednostavna uporaba korisničkog sučelja omogućuje uštedu dragocjenog vremena upotrebom zaslona osjetljivog na dodir te povećava produktivnost prilikom kopiranja, printanja i skeniranja. Jednostavnim korištenjem zaslona osjetljivog na dodir skenirani se dokumenti mogu slati direktno na e-mail, FTP, USB, HDD i SMB. Ekonomičnost i visoku produktivnost postiže brzinom ispisa upotrebom Simitri® HD tonera koji postiže do 48000 crno-bijelih A4 ispisa te 32000 A4 ispisa u boji pri pokrivenosti od 5%.
Simitri® HD toner još je jedna inovacija tvrtke Konica Minolta nastala 2000. godine i bazira se na sitnim česticama koje zbog svoje fine strukture daju glatki tanki sloj na površini ispisa. Proizveden je od 33% obnovljivih sirovina, što znači da njegova proizvodnja u usporedbi s proizvodnjom tradicionalnih tonera uzrokuje 30% manju emisiju ugljičnog dioksida. Sa Simitri® HD tonerom boje na ispisu teksta, grafova i fotografija su žive i kristalno jasne. Izmjena tonera je jednostavna, bez prljanja ruku i može se obaviti tijekom samog ispisa. Dokaz da je Konica Minolta ekološki osviještena tvrtka jest činjenica da su uređaji napravljeni od bioplastike i reciklirane plastike.
Uređaj ima ugrađen Fiery kontroler koji nudi širok spektar korisnih alata. Još jedna prednost takvog pisača je jednostavno upravljanje bez prethodnog znanja u digitalnom ispisu, te se na taj način korisnik može usredotočiti na svoj primarni posao. Alati za upravljanje uređajem omogućavaju kontrolu i dogradnju uređaja, bilo da se radi o jednom uređaju ili više njih, kao i nadzor, izvještavanje i dijagnostiku za proaktivno i učinkovito održavanje.
Bizhub PRO C754 ima mogućnost sastavljanja linijske konfiguracije pomoću dodatnih jedinica za sortiranje, sabiranje, klamanje sa strane do 100 listova na jednoj do dvije pozicije, klamanje u sredini do 20 listova, bušenje rupa, savijanje (Z-fold, savijanje na pola i american savijanje), te Post-Inserter u koji se ulažu prethodno otisnute stranice (npr. omot koji je tiskan u ofsetu na drugoj vrsti i gramaturi papira ili otisnute stranice koje se insertiraju na početku svakog poglavlja).
Dodatna pogodnost je dijeljenje resursa s drugim uređajima, mrežna integracija, povezivanje na usluge informatičkog oblaka, podrška za Office Open XML, wireless, Bluetooth ispis putem mobilnog uređaja, te USB. Aplikacije dostupne za preuzimanje s interneta osmišljene su za brz i fleksibilan rad. Bizhub PRO C754 pisač svojim tehnološkim performansama odgovara na sve izazove koje možemo susresti i istovremeno daje prednost pred konkurencijom prilikom vođenja uspješnog poslovanja.

Nataša Martić, Konica Minolta Hrvatska - poslovna rješenja d.o.o., Zagreb

 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: