Uvodnik
Drugačiji pristup
Sadržaj
Sažeci
Intervju
Unatoč velikim investicijama, 2017. je godina gdje se znatno više resursa namjerava usmjeriti na sebe u smislu optimizacije proizvodnje, reorganizacije odjela i funkcija, edukacije zaposlenika i opremanja laboratorija za razvoj proizvoda.
Naglasak
Stanje globalnog tržišta ambalaže
Iz Svjetske organizacije za ambalažu
Edukacija u Africi se nastavlja
Info WPO
Info svijet
Info regija
Info Hrvatska
Svjetska iskustva
Duži “život” na polici bez aditiva
Pametna ambalaža u prehrambenoj industriji
Skalabilni strojevi i softver kao odgovor na sve zahtjeve farmaceutske industrije
Trendovi
Kako kreirati jedinstvenu ambalažu za vina?
Voda u boci preoblikovala je tržišta pića diljem svijeta
Ambalažni materijali
Proizvođači ambalaže su već davno shvatili da njihova poslovna održivost u velikoj mjeri ovisi o tome kako potrošači doživljavaju određeni ambalažni materijal. Naravno, pri tome važnu ulogu imaju i proizvođači proizvoda krajnje potrošnje koji ponekad mogu neki ambalažni materijal više preferirati zbog, potencijalnog, smanjenja troškova ili potrebe za inoviranjem, što je ponovo kategorija koja u obzir uzima preferencije potrošača, odnosno njihov doživljaj pojedinih vrsta ambalažnih materijala.
Dizajn
Trendovi su jasni. Potrošačke želje su jasne. Samo treba započeti!
Ambalaža i marketing
Jeste li spremni za online ambalažu?
Tisak na ambalaži
Brendovi žele manje naklade i brži pristup tržištu
Smanjenje gubitaka hrane kvalitetnom ambalažom
Slikovni rječnik
Savjetovanja, sajmovi, izložbe
Sajam Eurasia Packaging
Popis sajmova