Časopis Ambalaža - broj 3, rujan 2017.

Uvodnik

Drugačiji pristup

Sadržaj

Sažeci

Intervju

Muraplast nastavlja s ulaganjima i iduće godine

Unatoč velikim investicijama, 2017. je godina gdje se znatno više resursa namjerava usmjeriti na sebe u smislu optimizacije proizvodnje, reorganizacije odjela i funkcija, edukacije zaposlenika i opremanja laboratorija za razvoj proizvoda.

Naglasak

Stanje globalnog tržišta ambalaže

Iz Svjetske organizacije za ambalažu

Edukacija u Africi se nastavlja

Info WPO

Info svijet

Info regija

Info Hrvatska

Svjetska iskustva

Duži “život” na polici bez aditiva

Pametna ambalaža u prehrambenoj industriji

Skalabilni strojevi i softver kao odgovor na sve zahtjeve farmaceutske industrije

Trendovi

Kako kreirati jedinstvenu ambalažu za vina?

Voda u boci preoblikovala je tržišta pića diljem svijeta

Ambalažni materijali

Potrošači i njihova percepcija ambalažnih materijala

Proizvođači ambalaže su već davno shvatili da njihova poslovna održivost u velikoj mjeri ovisi o tome kako potrošači doživljavaju određeni ambalažni materijal. Naravno, pri tome važnu ulogu imaju i proizvođači proizvoda krajnje potrošnje koji ponekad mogu neki ambalažni materijal više preferirati zbog, potencijalnog, smanjenja troškova ili potrebe za inoviranjem, što je ponovo kategorija koja u obzir uzima preferencije potrošača, odnosno njihov doživljaj pojedinih vrsta ambalažnih materijala.

Dizajn

Trendovi su jasni. Potrošačke želje su jasne. Samo treba započeti!

Ambalaža i marketing

Jeste li spremni za online ambalažu?

Tisak na ambalaži

Brendovi žele manje naklade i brži pristup tržištu

Smanjenje gubitaka hrane kvalitetnom ambalažom

Slikovni rječnik

Savjetovanja, sajmovi, izložbe

Sajam Eurasia Packaging

Popis sajmova