Ako niste uspjeli otići do Westgatea, cjeloviti postav Izložbe možete vidjeti u fotogaleriji
ovdje.
Cilj izložbe bio je prikazati i promovirati kvalitetna ambalažna ostvarenja u interakciji s jednako tako kvalitetnim proizvodima te potrošačima dodatno približiti činjenicu da kupnja proizvoda u ambalaži nagrađenoj CROPAK-om znači kupnju kvalitetnog proizvoda u kvalitetnoj ambalaži.
A da su potrošači itekako svjesni važnosti ambalaže, pokazao je i edukativni kviz na temu ambalaže koji je bio organiziran putem Facebook stranice Westgatea. O interesu najbolje svjedoči više od 300 lajkova u samo pet dana. Najbolji i najbrži poznavatelji tematike ambalaže nagrađeni su maslinovim uljem Brachia, proizvođača p.z. Brachia, Supetar na Braču, čija je ambalaža 2006. godine osvojila CROPAK GODINE, a posredstvom toga i prestižnu nagradu WorldStar for Packaging Exellence.
Medijski partner projekta bio je Prvi Radio iz Zagreba, koji je izložbu kroz program pratio mjesec i pol dana tijekom kojih je emitirao više od 80 najava i spotova.
Izložbu su organizirali Institut za ambalažu i tiskarstvo Tectus-IatT, tvrtka Tectus d.o.o. te stručni časopis Ambalaža/REGprint iz Zagreba.
Partneri na projektu bili su: tvrtka Model Pakiranja d.d., Zagreb, renomirani proizvođač kartonske ambalaže i ambalaže od valovitog kartona te NS Plakat iz Srbije i Print Grupa d.d. iz Svete Nedelje, renomirane tvrtke u grafičkoj industriji.