Završila izložba povodom deset godina dodjele nagrade CROPAK


Izložba organizirana povodom desete obljetnice dodjele nagrade CROPAK za najbolju ambalažu na hrvatskom tržištu, službeno je završena jučer, 2. veljače 2014. godine.
Retrospektivna izložba svih dosadašnjih dobitnika nagrade CROPAK pod nazivom "Zašto je CROPAK dobar znak?" u zagrebačkom trgovačkom centru Westgate Shopping City protekla 24 dana plijenila je pažnju brojnih posjetitelja.
Ako niste uspjeli otići do Westgatea, cjeloviti postav Izložbe možete vidjeti u fotogaleriji ovdje.

Cilj izložbe bio je prikazati i promovirati kvalitetna ambalažna ostvarenja u interakciji s jednako tako kvalitetnim proizvodima te potrošačima dodatno približiti činjenicu da kupnja proizvoda u ambalaži nagrađenoj CROPAK-om znači kupnju kvalitetnog proizvoda u kvalitetnoj ambalaži.
A da su potrošači itekako svjesni važnosti ambalaže, pokazao je i edukativni kviz na temu ambalaže koji je bio organiziran putem Facebook stranice Westgatea. O interesu najbolje svjedoči više od 300 lajkova u samo pet dana. Najbolji i najbrži poznavatelji tematike ambalaže nagrađeni su maslinovim uljem Brachia, proizvođača p.z. Brachia, Supetar na Braču, čija je ambalaža 2006. godine osvojila CROPAK GODINE, a posredstvom toga i prestižnu nagradu WorldStar for Packaging Exellence.



Medijski partner projekta bio je Prvi Radio iz Zagreba, koji je izložbu kroz program pratio mjesec i pol dana tijekom kojih je emitirao više od 80 najava i spotova.
Izložbu su organizirali Institut za ambalažu i tiskarstvo Tectus-IatT, tvrtka Tectus d.o.o. te stručni časopis Ambalaža/REGprint iz Zagreba.
Partneri na projektu bili su: tvrtka Model Pakiranja d.d., Zagreb, renomirani proizvođač kartonske ambalaže i ambalaže od valovitog kartona te NS Plakat iz Srbije i Print Grupa d.d. iz Svete Nedelje, renomirane tvrtke u grafičkoj industriji.
Datum objave: 3.2.2014., 13:51