Voćni sok Voćko tvrtke Eurobev odnedavno je dostupan u osvježenoj ambalaži, čime je završen proces rebrandinga te robne marke. Promjena vizualnog identiteta rezultat je dugogodišnjeg rada na brandu Voćko agencije Brandoctor.
U procesu rebrandinga provedena je analiza tržišta, trendova, afiniteta potrošača i konkurencije, a lansirani su i novi podbrandovi.
Dječji sokovi obogaćeni vitaminima nazvani Frikster dostupni su u djeci atraktivnoj ambalaži.
Voćni sokovi obogaćeni vitaminima koji trenutačno osvježavaju te imaju blagotvorno djelovanje na organizam prepoznatljivi su pod imenom Frutamina.
Ledeni čajevi krovnog branda Voćko dolaze pod imenom Eterna te, uz to što imaju antioksidativan učinak, podižu energiju i vitalnost.
Potpuno nova kategorija na domaćem tržištu, tzv. smoothies, tj. napitak od zgnječenog voća bez ikakvih dodataka, mogu se pronaći pod imenom Smix.
Rebranding Voćka popraćen je i novom reklamnom kampanjom agencije Bruketa i Žinić OM.