Od analiza podataka važnih za agencijsku perspektivu i komunikacijsku industriju u cjelini do pogleda u budućnost: vodeće osobe hrvatske komunikacijske industrije okupile su se u Rovinju te nazdravile kreativnosti, ustrajnosti i postignutim uspjesima.
Rezultati ostvareni u prethodne dvije godine, izgled industrije u budućnosti, promjene koje čekaju tržišne komunikacije – samo su neke od tema kojima je bilo posvećeno svečano godišnje okupljanje CEO-a i management levela vodećih agencija za tržišne komunikacije, koje se u organizaciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) održalo 25. i 26. studenog 2021. u Grand Park Hotelu Rovinj.
Protekle dvije godine mandata Uprave HURA-e, koju uz izvršnu direktoricu Dunju Ivanu Ballon i predsjednicu Anđelu Buljan Šiber čine Vanja Bertalan, Rajna Cuculić, Jelena Fiškuš i Kristina Laco, bile su obilježene netipičnim izazovima, a HURA-ine su agencije članice pokazale da zajedničkim radom mnoge lobističke aktivnosti, usmjeravanje na konkretna pitanja i ujedinjeno djelovanje koje izlazi iz ustaljenih okvira itekako mogu uroditi plodom.
Podsjećamo, u 2020. su godini interna istraživanja prognoza članica pokazivala devastirajuće predikcije za poslovanje, a kao glavne poteškoće članice su isticale nesigurnost, otkazivanje suradnji i projekata te neophodnost hitnog osmišljavanja novih pristupa poslu. Da je većina članica ipak uspjela prilagoditi se, osmisliti nove usluge i optimizirati poslovanje najbolje potvrđuju ostvareni ukupni rezultati, koji su bolji od predviđanja. Ukupni prihodi agencija koje se bave tržišnim komuniciranjem i zakupom medija u kriznoj su 2020. godini iznosili 1,746 milijardi kuna, pokazala je analiza u kojoj su korišteni javno dostupni podaci u bazi FINA-e (info.BIZ).
Vrijednost nije uvijek mjerljiva brojkama – ali i one iskazuju važnost rada agencija za napredak gospodarstva. Agencije članice – koje zastupaju više od 75 % oglašivačkih budžeta u Hrvatskoj – unatoč fluktuacijama, održale su ukupno 1160 zaposlenika te kontinuiranim uspjesima dokazuju da je komunikacijska industrija od velike važnosti za razvoj domaćega gospodarstva. Uz protekle izazove, veliki je razlog za slavlje bila i svjesnost o snazi ujedinjenih HURA-inih članica, koja je pomogla prebroditi teške trenutke, proslaviti zajedničke uspjehe na ljetnoj dodjeli strukovnih nagrada te osnažiti za daljnje poslovne napretke.
Datum objave: 27.11.2021., 8:33