Letke možete vidjeti posvuda – završe u vašim novinama, poštanskim sandučićima ili rukama dok prolazite gradom.
S ovim dobro etabliranim medijem povezujemo popuste, štednju i plansku kupovinu. Studija njemačkog instituta za istraživanje tržišta IFH iz Kölna pokazuje kako tiskani promotivni materijali više utječu na kupovne navike potrošača od onih digitalnih.
Tiskani promotivni materijali se čitaju rutinski, iz navike i iz jednostavnog razloga što su već došli do nas. To im daje veći doseg i moć nad kupcima nego njihove digitalne varijante do kojih se uglavnom mora doći proaktivno. Isto tako, zbog usađenog osjećaja da uz njih na neki način štedimo, često dovedu do kupovine.
Kod mlađih čitatelja su popularniji jer bude znatiželju i inspiraciju, koji, u slučaju potrebe, za dodatni izvor informacija potom koriste digitalne izvore.
Potrošači s tiskanim prospektima vežu aktualnost, vizualnu privlačnost i prikladnu veličinu dok su online varijante promjenjive, ponekad nezamjetne u moru drugih informacija i krive veličine – većina potrošača koristi pametne telefone za pregledavanje Interneta, koji nemaju dovoljno velike ekrane da prikladno prikažu veliku ponudu trgovina i trgovačkh lanaca.
Istraživanje je isprva provedeno na tri fokusne grupe od kojih se svaka sastojala od 8 sudionika, a kasnije potvrđeno reprezentativnim istraživanjem na uzorku od 3015 potrošača.
Datum objave: 13.12.2017., 10:17