Kreativne snage iz Istragrafike, iz Odjela konstrukcije i razvoja, prihvatile su izazov i inovativnom ambalažom doskočile u pomoć svim stalnim ili povremenim ljubiteljima brze hrane.
Početkom godine započela je suradnja s tvrtkom Mare Altum iz Rijeke, vlasnikom branda brze hrane Surf’n’fries.
U početku je osmišljena nosiljka za pržene krumpiriće koja je imala i dodatno mjesto za dvije čašice za umak. Nedugo potom razvijena je i nosiljka s mjestom za piće, tako da nosiljku s krumpirićima, umacima i pićem korisnik može držati u jednoj ruci.
S obzirom da je nova ambalaža dočekana s velikim zanimanjem, Istragrafika i dalje radi na razvijanju novog kompleta koji će se sastojati od kompatibilnih nosiljki za hranu na koje se može prikvačiti i nosiljka za priloge.
Istragrafika je ponovno prepoznala potrebe tržišta - tržište brze hrane je u zamahu i jedno je od rijetkih koje i u krizi bilježi rast potrošnje.
Datum objave: 22.12.2009., 9:47