Međunarodni stručni skup „d PRINT – trendovi u digitalnom tisku“ održan je jučer u zagrebačkom hotelu Dubrovnik, u organizaciji tvrtke Tectus, Instituta za ambalažu i tiskarstvo Tectus – IatT i stručnog časopisa Ambalaža/REGprint iz Zagreba.
Iako teška gospodarska situacija nije zaobišla ni grafičku industriju, 70-ak sudionika ovogodišnjeg „d PRINTA“ iz Hrvatske i regije dokazuje da će se, ako postoji želja i volja, pronaći i posao u koji neprekidno treba ulagati. Potvrđuju to i pružatelji usluga tiska i korisnici tiskarskih usluga i marketinške agencije i proizvođači i korisnici ambalaže, odnosno svi koji su jučer došli čuti što to nudi digitalni tisak.
Svoju su ponudu jučer predstavili stručnjaci, predstavnici tvrtki lidera na području digitalnog tiska: Xerox Ltd Predstavništvo u Hrvatskoj, Konica Minolta Hrvatska-poslovna rješenja d.o.o., Professional Printing Solutions Adria d.o.o., Xeikon Austria GmbH i Grafik.net d.o.o.
Cilj skupa bilo je predstavljanje mogućnosti i aplikacija digitalnog tiska kao temelja za razvoj poslovanja te najsuvremenijih tehničko-tehnoloških dosega svjetskih proizvođača strojeva, uređaja i opreme u području digitalnog tiska grafičkih proizvoda i ambalaže.
Digitalni tisak više nije budućnost, nego sadašnjost, čulo se jučer. No kao što su istaknuli pojedini predavači, prije kupnje digitalnog tiskarskog stroja, svaki kupac treba dobro upoznati njegove mogućnosti, način funkcioniranja, prednosti, ali ne manje važno, i ograničenja.
U kojoj je mjeri moguće zadovoljiti kvalitetu tiska po novim standardima koje će hrvatskoj grafičkoj industriji nametnuti EU te koja su realna očekivanja od kvalitete digitalnog tiska predstavio je doc. dr. sci. Igor Zjakić s Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Uz sedam zanimljivih i kosnih predavanja, i ove je godine bila organizirana popratna izložba ponuđača strojeva i opreme za digitalni tisak.
Tehnološki forum, tzv. Meet the Buyers, već je tradicionalno privukao pažnju prisutnih koji su iskoristili priliku za kratkim i korisnim poslovnim sastancima.
Bilo da je riječ o dopuni postojećem ofsetnom programu, proširenju ponude ili pokretanju potpuno novog poslovanja, ulaganje u digitalni tisak preduvjet je opstanka na tržištu tiska, a njegov uspjeh ovisi o individualnom pristupu svakog tiskara. I kao što je na samom početku istaknuo Hrvoje Kokot iz tvrtke Grafo servis d.o.o., pitanje "digitalni tisak da ili ne", postalo je "digitalni tisak što i kad".
Datum objave: 22.2.2013., 15:53