Žiri natjecanja Effie Awards Europe među finaliste uvrstio je čak 50 projekata – a među njima su i tri projekta iz Hrvatske!
Effie Europe godišnje je natjecanje koje nagrađuje najučinkovitije komercijalne komunikacijske kampanje u Europi, simbol je dokazane marketinške učinkovitosti i priznanje partnerstvu oglašivača i agencija. Među 50 finalista, 34 su ušla u uži izbor u općem natjecanju, a 16 u kategoriji Best of Europe. Završni krug žiriranja za opće kategorije održat će se 2. i 3. studenog.
Hrvatski su finalisti projekti Dogvertising agencije MediaCom Zagreb i Pedigree Dentastixa u kategoriji Marketing Innovation Solutions te projekt te 100% COVID-Free Journey agencije Studio Sonda i Gradske knjižnice Poreč u dvjema kategorijama: Best of Europe – Critical Response/ Critical Pivot i Best of Europe – Small Budget. Ove su projekte i žiriji hrvatskih strukovnih natjecanja na dodjeli nagrada u sklopu DK Homea presented by A1 u lipnju nagradili brojnim statuama. Čestitamo im i želimo sreću i u europskom finalu!
Finalisti natjecanja Effie Europe dolaze iz Belgije, Hrvatske, Češke, Danske, Grčke, Finske, Francuske, Italije, Latvije, Rumunjske, Rusije, Slovačke, Slovenije, Španjolske, Švedske, Nizozemske, Turske, Ujedinjenog Kraljevstva i Ukrajine.
Više