Renomirani svjetski proizvođač tiskarskih strojeva i opreme, njemačka tvrtka Heidelberger Druckmaschinen AG, s ciljem zadržavanja svoje pozicije na tržištu kao pouzdanog partnera u grafičkoj industriji, odlučila se za strateški zaokret te za prilagodbu svoj portfelj trenutačnim i budućim potrebama kupaca. U skladu s tim, tvrtka je nedavno predstavila i novi vizualni identitet brenda.
Na taj zaokret u poslovanju tvrtka Heidelberg se, između ostalog, odlučila i kako bi pomogla korisnicima da ostanu uspješni u uvjetima promjenjivog tržišnog okruženja. Kako ističu, korisnicima je potreban sveobuhvatan i prilagođen paket usluga usmjeren prema učinkovitim i pouzdanim proizvodnim procesima, adekvatna i isplativa oprema te jednostavan pristup potrošnom materijalu.
Novi vizualni identitet brenda trebao bi učvrstiti uvjerenje kupaca u prednosti koje im Heidelberg nudi kroz svoj all-inclusive portfelj digitalnog i ofsetnog tiska. Jer kako ističu, fokus više nije samo na opremi, nego na integriranom cjelokupnom procesu.
Heidelbergov portfelj temelji se na tri stupa - usluge, oprema i potrošni materijal. Svaki od ta tri područja s korisnicima "komunicira" kroz različite boje: žuta za usluge, plava za opremu i zelena za potrošni materijal. Te se boje također koriste i u početnom slovu redizajniranog logotipa tvrtke. Nove boje odražavaju vezu s tradicionalnim Heidelbergovom plavom, koja simbolizira stručnost, jedinstvenu globalnu mrežu i osoblje. Prvo slovo Heidelberg će koristiti kao ikonu brenda uz novi logo.
Kao još jedan novi element dizajna, Heidelberg će koristiti tematske ikone za označavanje posebnih pogodnosti za kupce. Rezultat toga trebala bi biti komunikacija koja više neće biti usredotočena samo na tehničke značajke i funkcije. Umjesto toga, Heidelberg će u fokus staviti benefite za kupce kako bi im olakšao pronalaženje potrebnog u često vrlo složenom scenariju. Cilj svega je učiniti poslovni proces jednostavnijim, bržim i manje kompliciranim.
Datum objave: 7.7.2015., 11:17