Nova linija iz Saponije


Nova linija omekšivača rublja iz Saponije, nazvana Fashion, inspirirana je najpoznatijim modnim revijama i gradovima koji su postali sinonim za modna zbivanja.
Orneli Fashion (Milano, New York, Paris, London) u potpunosti su usmjereni mlađoj ciljnoj skupini koja posebno njeguje svoj životni stil i spremna je prihvatiti izazov koji joj pružaju novi mirisi.

Uz kvalitetu samih proizvoda, jednako važan element je i izgled ambalaže, o čemu u Saponiji vode računa te je svaka linija Ornela jedna zaokružena priča u kojoj su ukomponirani emotivni i funkcionalni elementi. Od kad je, uz ambalažu zapremine 1 l, uvedena i zapremina od 2 l, ona zauzima jednako važno mjesto u strukturi prodaje, što je ujedno i znak povjerenja potrošača i trgovaca.

Često se na tržište plasiraju i različite varijante promotivne ambalaže kojom se potrošačima nastoji omogućiti da po promotivnoj cijeni (npr. 2+1 gratis) kupe više različitih mirisnih varijanti ili da sudjeluju u nagradnoj igri i osvoje vrijedne nagrade.

S obzirom da je Ornel brand koji se stalno dograđuje i na kojem je kontinuirano angažiran Razvojni Institut i Brand Marketing Saponije, noviteti su njihov imperativ i preduvjet rasta tržišnog učešća, zaključuju iz Saponije.
Datum objave: 22.12.2009., 10:23