Farmaceutska tvrtka Belupo d.d. značajno ulaže u promociju bezreceptnih proizvoda, što je rezultiralo osvajanjem vodeće pozicije u Republici Hrvatskoj na tom tržištu, ponosno ističu u Belupu.
U zadnjih nekoliko godina započelo se i s redizajnom ambalaže većine proizvoda.
Belupo je tako u 2009. godini svoj najjači bezreceptni brand Neofen odjenuo u novo ruho. Marketing bezreceptnih proizvoda odlučio se za redizajn ambalaže u trenutku uvođenja novog inventivnog proizvoda, Neofen direkt tableta, koje se otapaju u ustima, primjenjuju se bez vode i okusa su jagode.
Tim suvremenim redizajnom ambalaže željeli su se istaknuti trendovi koji su prisutni u svijetu kod dizajna bezreceptnih lijekova.
Proizvodi u novoj ambalaži komuniciraju snagu tog branda u liječenju bolova. Na ambalaži je otisnuto i Brailleovo pismo za slijepe i slabovidne osobe.
Belupo je tako pokazao da prati zbivanja u svijetu jer Brailleovo pismo još nije obvezatno za Republiku Hrvatsku, ali se koristi u drugim zapadnoeuropskim državama.
Datum objave: 12.10.2009., 12:05