Mlijeko s podravskih pašnjaka đurđevačke mljekare Natura Agro odnedavno je na tržištu prisutno u novoj ambalaži s čepom koji olakšava otvaranje i omogućava zatvaranje.
Na ovogodišnjem natjecanju za izbor najboljih logotipova iz cijelog svijeta, uspješan i zapažen korporativni logotip branda Natura, izabran je u prestižnu skupinu 2000 najboljih.
Logotip je nastao kao rebranding đurđevačke mljekare, koji obuhvaća cjelokupni asortiman mliječnih proizvoda Nature Agro te simbolizira zaokruženi proces proizvodnje prehrambenih proizvoda od sirovina do krajnjeg proizvoda, od isključivo domaćeg mlijeka s podravskih livada, proizvodnju na prirodan način. Rebranding će obuhvatiti i ostale proizvodne cjeline Nature Agro, tako da će se pod "zajedničkom kapom", uz mliječne proizvode, naći i mesni i pekarski proizvodi, voće i povrće te stočna hrana, sve iz djelokruga poslovanja Nature Agro.