MediaCom Hrvatska favorit najprestižnijeg festivala medijskih agencija na svjetu

Uspjeh hrvatskog MediaComa tim je veći jer dijeli titulu rada sa najviše plasmana na shortlistama u povijesti MediaComa, zajedno s ovogodišnjom globalnom kampanjom za lansiranje PlayStationa 5
MediaCom Hrvatska je uvršten na shortliste u svih pet prijavljenih kategorija za rad Pedigree Doogvertising na Festival of Global Media 2021, najprestižniji globalni festival medijskih agencija. O razini uspjeha možda najviše svjedoči to što je Pedigree Doogvertising jedna od dvije kampanje koje su spomenute u službenom priopćenju festivala, unatoč žestokoj konkurenciji od 263 prijave koje su se plasirale na shortliste u 31 kategoriji!

Projekt Pedigree Doogvertising realiziran je u suradnji s Go2Digitalom te je zbog korištenja computer visiona i personalizacije sadržaja sverstan na short liste u sljedećim kategorijama:
•    Best use of Digital Media – Technology
•    Best use of Real Time Marketing
•    Best use of Traditional Media – OOH
•    Brand Bravery Award
•    The Creative Use of Media Award

Festival of Media Global je najprestižnije globalno natjecanje medijskih agencija koje se održava 15 godina. Pobjednici FOMG-a proglašavaju se mjesec dana prije početka kanskog festivala i samim time generiraju značajan PR koji usmjerava pažnju kanskog žirija čime pobjednicima značajno povećava vjerojatnost za prolazak na shortliste i osvajanje kanskih lavova. Samim tim nije teško pretpostaviti da bi se potencijalni uspjeh MediaComa na FOMGu mogao preliti i na uspjeh u Cannesu.

MediaCom je titulu Agency Network of The Year osvojio u tri od zadnje četiri godine, a ove godine je ponovo favorit s 43 prijave koje su na short listama. Konkretnije, riječ je o 20 MediaComovih radova za 17 brandova iz 12 zemalja koji su finalisti u 24 kategorije. MediaCom Hrvatska se s pet shortlistanih prijava našao rame uz rame s MediaComom UK (8 shortlista), MediaComom USA (7 shortlista) i ostalim najvećim tržištima. Uspjeh hrvatskog MediaComa tim je veći jer dijeli titulu rada sa najviše plasmana na shortlistama u povijesti MediaComa, zajedno s ovogodišnjom globalnom kampanjom za lansiranje PlayStationa 5.
Datum objave: 8.4.2021., 7:08