Kreativna radionica CROPAK 2009 - Studenti kreiraju ambalažu Kraševog proizvoda

96 studenata dizajna izradit će svoj prijedlog za ambalažu Kraševog branda Vic u sklopu prve Kreativne radionice CROPAK 2009.
96 studenata redizajnirat će ambalažu Kraševog branda VIC

U utorak, 3. ožujka prvim je satom započela Kreativna radionica za izbor najbolje ambalaže u Kategoriji studentskih radova u sklopu nagrade CROPAK 2009. Kreativnu radionicu organizira tvrtka Tectus d.o.o. iz Zagreba, Institut za ambalažu i tiskarstvo i stručni časopis Ambalaža, a trajat će sljedećih pet tjedana. Predsjednički kolegij Radionice čine, uz Drenu Milijević, direktoricu tvrtke Tectus d.o.o., Mario Fraculj, direktor Službe tržišnog razvoja tvrtke Kraš d.d. koja je domaćin i sponzor Radionice, Dean Vranić, glavni kreativni direktor dizajnerske agencije Imago i autor kreativnog zadatka te pet mentora sa Sveučilišta. Kreativna radionica se provodi pod počasnim pokroviteljstvom Sveučilišta u Zagrebu, pa je tako prvom satu nazočio prof. dr. sc. Bojan Baletić, prorektor za razvoj i prostorno planiranje Sveučilišta u Zagrebu, koji je istaknuo da podržava sve projekte koji prezentiraju znanje studenata i daju im priliku realizirati svoju kreativnost.

U Radionicu je uključeno 96 studenata Studija dizajna Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu, Visoke škole tržišnih komunikacija Agora iz Zagreba i Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci. Zadatak studenata je izraditi originalno rješenje ambalaže Kraševog branda VIC, odnosno redizajnirati postojeće.
U uvodnoj riječi Drena Milijević je istaknula kako je cilj radionice sinergijsko djelovanje profesionalaca dizajnerske struke, obrazovnih institucija i gospodarstva na edukaciji i poticanju kreativnosti studenata srodnih visokoškolskih institucija te što ranije uključivanje budućih stručnjaka u procese osmišljavanja ambalaže konkretnog proizvoda.

Na kraju je Dean Vranić studentima zadao kreativni zadatak. Natjecatelji su detaljno upoznati s osnovnim postulatima vezanim uz redizajn ambalaže, a dane su im i stručne smjernice kako bi stekli jasniju sliku o svojem daljnjem radu. Studentski radovi će se realizirati uz stručno vodstvo mentora i superviziju autora kreativnog zadatka te vlasnika robne marke, bit će nominirani za nagradu CROPAK 2009 koja se dodjeljuje u sklopu FEST.A CROPAK u Hotelu Ambasador u Opatiji od 14. do 16. svibnja ove godine, gdje će se još jednom otkriti kako je i zašto CROPAK Dobar znak! Dobitnici nagrade CROPAK stječu mogućnost izravnog sudjelovanja na međunarodnom natječaju za nagradu WORLDSTAR pod okriljem Svjetske organizacije za ambalažu, čiji je Institut za ambalažu i tiskarstvo iz Zagreba pridruženi član.
Datum objave: 5.3.2009., 15:53