Za 155. rođendan Karlovačko pivo odjenulo je novo odijelo - odsad je dostupno u 0.25l twist-off boci s dugim elegantnim vratom. Boca je u skladu s najnovijim trendovima u dizajnu ambalaže te ambalažom Karlovačkog u 0.5l i 0.33l boci.
Unaprijeđenim dizajnom profinjene i atraktivne twist-off boce od 0.25l, Karlovačko prati potrebe svojih potrošača te omogućava uživanje u atraktivno pakiranom proizvodu.
Karlovačka pivovara drži snažnu drugu poziciju na pivarskom tržištu u Hrvatskoj. Unatoč padu ukupnog tržišta piva, povećala je tržišni udio na 23,4% u prvih šest mjeseci 2009., u usporedbi s 22,7% u istom razdoblju prošle godine.
Zahvaljujući jakim brandovima i programima, Karlovačka pivovara neprestano povećava bazu potrošača, čemu će pridonijeti i nova twist-off boca Karlovačkog.
Datum objave: 30.10.2009., 13:06