Profesor Frank Romano, međunarodni analitičar i Ipexov "šampion tiska" najbolje je sažeo raspoloženje izlagača i posjetitelja u izjavi da je "Ipex 2010 dokazao da se tiskarska industrija vratila u igru".
Jedan dan prije završetka, Ipex 2010 je posjetilo tek nešto manje od 50 000 ljudi iz 135 zemalja, u što se ne broji 20 000 izlagača, agenata, zastupnika, distributera, proizvođača opreme i 500 novinara. Što je još važnije, broj stranih posjetitelja porastao je osam posto u usporedbi s 2006. godinom i iznosi 48 posto svih posjetitelja, čime je Ipex izbio na čelo b2b događaja u Ujedinjenom Kraljevstvu po udjelu međunarodnih sudionika.
S više od 1000 izlagača iz 40 zemalja, Ipex 2010 je ponudio spektakularan pregled najboljeg na području tiskarske opreme, tijekova rada i repromaterijala. Direktor sajma Trevor Crawford zadovoljno je istaknuo "...ovdje na Ipexu vodeći su industrijski proizvođači zasigurno inspirirali posjetitelje uzbudljivim novim tehnologijama, no vjerujemo da će se Ipex 2010 ipak pamtiti prije svega kao prijelomni trenutak u kojem su tiskari pokazali obnovljeno samopouzdanje i krenuli s ulaganjima u budućnost poslovanja".
Rekordne razine poslovanja
Razloga za zadovoljstvo su imali brojni izlagači ofsetnog i digitalnog tiska koji su na sajmu sklopili ugovore vrijedne desetke milijuna funti. Nick Craig Waller, direktor marketinga Ipexa je izjavio: "Dvije su fraze bile udarna snaga globalne kampanje sajma Ipex 2010: Savršeno vrijeme, savršeno mjesto, jedna jedinstvena prilika i Marketinški potencijal tiska. Obje su našle savršen odjek i kod izlagača i kod posjetitelja. Povratne informacije potvrđuju da je Ipex odigrao ključnu ulogu u poticanju globalne industrije te je poslužio kao katalizator za kojim je tržište tragalo. Iako mi imamo vlastite ciljeve, uspjeh sajma u konačnici ocjenjujemo prema poslovnim rezultatima izlagača. Prema tom mjerilu, Ipex je požeo ogroman uspjeh".
Datum objave: 26.5.2010., 13:02