Internetsko oglašavanje – dobitnik u krizi


Ukupno oglašavanje na internetu u Hrvatskoj u prvih devet mjeseci ove godine zabilježilo je 15 do 20 posto porasta u odnosu na isto lanjsko razdoblje.

Ukupno oglašavanje na internetu u Hrvatskoj u prvih devet mjeseci ove godine zabilježilo je 15 do 20 posto porasta u odnosu na isto lanjsko razdoblje, a u sljedećoj godini očekuje se daljnji porast, kaže Vedran Biloš, direktor tvrtke AdLink.

Unatoč krizi koja je ukupno oglašavanje u Hrvatskoj smanjila 20 posto, internetsko bilježi suprotan trend, rast čak 20-ak posto.

Oglašavanje na internetu u Hrvatskoj još ima malen udjel u ukupnom oglašavanju, između 1,5 i 2 posto, a njegova je procijenjena godišnja vrijednost lani bila oko 55 milijuna kuna, ističe Biloš i dodaje: „To se odnosi na ukupno oglašavanje preko interneta, u što se ubrajaju banneri, oglasi, reklame putem elektroničke pošte."

Prvi čovjek oglašivačke industrije Slaven Fischer, predsjednik Udruge marketinških agencija HURA, koji je početkom godine predvidio 30-postotni rast on-line oglašavanja, kaže kako se može reći da je on-line oglašavanje dobitnik u krizi.

Datum objave: 6.11.2009., 14:57