Zahvaljujući Drapovom znanju i iskustvu unutar community i social managementa, Imago će dodatno proširiti set usluga koje nudi klijentima.
Suradnja Imaga i Drapa traje već godinama, a koliko je uspješna možda najbolje pokazuje činjenica da je baš Drap bio digitalni partner i na kampanji Wing of Love koja je donijela prvog kanskog Lava u Hrvatsku.
Zahvaljujući Drapovom znanju i iskustvu unutar community i social managementa, kao i inovativnih tehnologija, Imago će dodatno proširiti set usluga koje nudi klijentima te još lakše ustrajati u tome da svaku ideju što bolje realizira u svim komunikacijskim kanalima.
Proces priključivanja će se odvijati tijekom rujna pa će tako već ove jeseni Imago i Drap zajedno krenuti u stvaranje novih kampanja i lov na nove Lavove.
“Integrirani pristup komunikaciji način je razmišljanja Imaga od samih početaka, prije gotovo 26 godina. Kroz ovu akviziciju želimo ubrzati uvođenje inovativnih tehnoloških rješenja u komunikaciju koju kreiramo, te na taj način biti pionir razvoja marketinške komunikacije u regiji, ali i implementirati novu strategiju Ogilvy-a davanjem naglaska na digitalnu i tehnološku ekspertizu”, izjavio je Damir Ciglar, CEO agencije Imago Grupe.
Davor Runje, direktor agencije Drap izjavio je povodom pripajanja Imagu: “Fokus na novim tehnologijama i inovaciijama u ovih deset godina bio je ključ uspjeha u kreiranju najnagrađivanije digitalne agencije na ovim prostorima, ali duboko vjerujem da tehnologija nije i ne može biti otok sam za sebe te nam je za daljni razvoj nužna integriracija s jakom komunikacijskom agencijom. Imago Ogilvy, kao jedna od najkreativnijih agencija s kojom imamo vrlo uspješnu dugogodišnju suradnju, je bio prirodan izbor za ovaj korak.”
Datum objave: 4.9.2018., 8:27