Dora Kasun i Valentina Mavretić iz agencije Señor osvojile Grand Prix natjecanja Young Lions


Mlade nade komunikacijske industrije svojim su projektom "Niti jedan biciklist nikad" osvojile žiri i zaslužile prestižnu nagradu na ovogodišnjem natjecanju Young Lions powered by Iskon, kojemu je i ove godine cilj bio istaknuti mlade hrvatske talente, a pritom ukazati i na važnost održive mobilnosti i kvalitete života.

Young Lions natjecanje je na kojem se nova generacija nacionalne komunikacijske industrije bori za titulu najboljih mladih kreativaca. Osvajanjem prestižnog Grand Prixa mladi lavovi dobivaju iznimnu priliku natjecati se s najboljim kolegama iz cijelog svijeta kao predstavnici Hrvatske na globalnom natjecanju Cannes Young Lions – a pobjednice su ovogodišnjega 24-satnog natjecateljskog izazova i nove nositeljice ove titule Dora Kasun i Valentina Mavretić iz agencije Señor!

Čak 74 natjecatelja u timovima je osmišljavalo rješenja u pet natjecateljskih kategorija: Design, Digital, PR, Media i Print. Pobjedu u kategoriji Digital odnijeli su Bruno Bartolić i Rene Filipović (Convergent Media Group Croatia), u kategoriji Media pobjednice su Ana-Marija Žarak i Ivana Kršić (Imago Ogilvy), dok su nositeljice Grand Prixa Dora Kasun i Valentina Mavretić (Señor) s projektom Niti jedan biciklist nikad ujedno i pobjednice kategorije Print.

Finalisti su ovogodišnjeg natjecanja u kategoriji Digital Jerko Mihaljević i Adrian Rovina (404) te Maja Adžaga i Filip Vdović (Promosapiens); dok su finalisti kategorije PR Filip Latin i Mario Štrok (Imago Ogilvy).

Uz organizatore natjecanja, pobjednicima i svim natjecateljima čestitao je i Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey), predsjednik ovogodišnjega žirija: Drago mi je da se potvrdila moja teza da pod pritiskom nastaju najbolje ideje. Žiri je bio suočen s nekoliko sjajnih uradaka. Zahvalio bi se kolegama iz žirija na vrlo konstruktivnoj diskusiji oko svakog rada. Nagradili smo rad koji je svjež, dinamičan, koji može dobro funkcionirati na ulici i koji dobro korespondira sa zadanim brifom. Ima modularni karakter, tako da je njegovo apliciranje stalno u pokretu, baš kao i biciklisti. Zahvaljujem svim natjecateljima na idejama. Kriterije smo postavili jako visoko, tako da je i status finalista veliko dostignuće u ovom natjecanju. Čestitam nagrađenim timovima i želim puno sreće ekipi iz Señora na kanskom natjecanju. Ovo je jedinstvena prilika za učenje, pokazivanje mišića i provjere gdje smo na globalnoj karti mladih talenata.

Važna je posebnost natjecanja Young Lions powered by Iskon upravo humanitarni karakter – klijent čiji brief natjecatelji rješavaju svake je godine neprofitna humanitarna organizacija ili organizacija civilnog društva, kojoj se ustupaju kreativna rješenja natjecatelja. Ovogodišnji partner natjecanja Iskon i organizator za zadatak su odabrali osmišljavanje rješenja za udrugu Sindikat biciklista, koja se već 10 godina zalaže za održivu mobilnost kroz povećanje korištenja održivih oblika kretanja kao što su vožnja biciklom, pješačenje ili javni prijevoz sagledavajući sve aspekte kojima promet utječe na kvalitetu života u gradu (zagađenje, buka, prometne nesreće i dr.).

Više informacija pronađite na www.danikomunikacija.com

Datum objave: 14.5.2021., 11:00