Dodijeljene nagrade Outward 2010


Nagrade za dizajn plakata velikog formata Outward 2010 jubilarni deseti put dodijeljene su u Muzeju za suvremenu umjetnost u Zagrebu, a organizator je bila tvrtka za vanjsko oglašavanje Outdoor akzent.
Plakat za Casanovafest, najbolje je dizajnirani plakat velikog formata i dobitnik je najvrednije nagrade Outward 2010. Plakat “Casanova Love & Erotic Festival” djelo je agencije Studio Sonda.

Nagradu publike odnijela je agencija Agron Lešdedaj za klijenta Etnografski muzej Istre. Ostale nagrade u kategoriji billboarda dobili su Studio Cuculić za Gavellinu kampanju “Visim u kazalištu” i Publicis za rad “U Krapini su svi HOMO sapiensi”, koju je naručila udruga Iskorak.
Za seriju billboarda nagrađen je Labaratorium 360 za Oglasnikovu image kampanju, a za megaboard nagrađen je Konzum za dojmljiv rad s malim kartonskim ljudima “Today in the Field, Tomorrow your perfect meal”. Nagrade za najbolji city light i seriju city lighta osvojila je agencija Mccann Erickson za plakate “Prsluk” i “Lutka-soba i ured”, naručitelja Crvenog križa, odnosno Ženske sobe.

Agencije, dizajnerski studiji i tvrtke u rujnu su, otkad je natječaj bio otvoren, kandidirale ukupno 51 rad u pet kategorija. Osim billboarda, koji se natječu u ukupno tri kategorije, godišnjim nagradama konkurirali su i plakati city light i megaboard. Od ukupnog broja pristiglih radova predselekcijski stručni žiri odabrao je 23 finalista. Među njima je žiri u finalnom glasovanju odabrao sedam pobjednika, tri najbolja billboarda, jedan city light, jedan megaboard, jednu seriju billboarda i city lighta, pobjednike u pet kategorija.



Datum objave: 9.11.2010., 9:05