Da ne bi bilo zabune...

Ovih dana na tržištu će se u novoj ambalaži pojaviti svim generacijama dobro poznata Bananica srpskog Soko Štarka.
Oblik Bananice nije se mijenjao od prvog dana nastanka (od 1938.!), kvaliteta se unaprjeđivala u skladu s razvojem tehnoloških procesa, a danas, uz najsuvremeniju liniju za pakiranje, ta je slastica zasjala novim sjajem, naglasila je brand menadžerica Jovana Pavlica. Također je pojasnila da su se na drastičnu promjenu ambalaže odlučili zbog komentara potrošača da bi se taj već tradicionalni brand trebao vizualno razlikovati od ostalih krem bananica jer je često dolazilo do zabune, odnosno kupci bi, misleći da uzimaju Štarkovu Bananicu, na polici uzeli neku drugu, slične ambalaže. Kako izgleda nova ambalaža Bananice, zainteresirani mogu pogledati uz pomoć smart telefona ili tableta skeniranjem QR koda i preuzmanjem "Bananizacija" aplikacije, koja je dostupna od 20. kolovoza na Android Play storeu i Apple App storeu. Putem te aplikacije može se dobiti personalizirana ambalaža Bananice ukucavanjem svog imena, pa se izgled takve ambalaže može dijeliti prijateljima putem Facebooka i Twittera.
Datum objave: 23.8.2012., 8:39