Na 17. festivalu tržišnog komuniciranja FESTO, održanom u svibnju u Opatiji, reklamna kampanja "Bilo kuda – igra svuda!" za redizajnirane KiKi bombone Kraša d.d., rad agencije Bruketa&ŽinićOM, osvojila je najviše glasova žirija te
Ista je agencija s projektom "Sretan BiŽić" pobijedila i u kategoriji za najbolji interaktivni projekt godine.
Kampanja "Bilo kuda – igra svuda!" za KiKi bombone temelji se na ideji da se brand KiKi pozicionira kao dječji partner za igru jer to je najvažnija stvar u dječjem svijetu odrastanja. Stoga su u prvi plan stavljeni KiKi klaunovi. Preko redizajniranih KiKi klaunova poručuje se kako je svaki trenutak dobar za igru i djecu se potiče na što više igre i razvoja kreativnosti i maštovitosti. Svugdje gdje je to bilo moguće, sredstva oglašavanja upotrijebljena su kao interaktivna igra.
Datum objave: 7.7.2009., 10:51