Akcija „Redizajn – stvaramo nove brendove“ iznjedrila pet najboljih


Srpska Agencija za strana ulaganja i promociju izvoza (SIEPA) odabrala je pet najboljih rješenja ambalaže proizvoda u okviru akcije „Redizajn – stvaramo nove brendove“. U priopćenju Agencije navodi se da su autori odabranih radova nagrađeni s po 50.000 dinara koje je osigurao „Telekom Srbija“, kao prijatelj projekta.

Nagrađeni radovi studenata, kao i radovi koji su ušli u uži izbor, bit će izloženi na izložbi u beogradskoj Galeriji O3on od 12. do 14. siječnja 2010. godine.

Odabrani radovi su svileni damast tvrtke „Novitet Dunav“ autora Sonje Pavlović (Fakultet primijenjenih umjetnosti) i Nikole Bajčića (Beogradska politehnika), muško donje rublje „Boa“ autora Nikole Bajčića (Beogradska politehnika) i čajne filter-žličice „Teasy“, autora Ivana Paradinovića (Fakultet primijenjenih umjetnosti).

Također, nagrađeno je i sredstvo za čišćenje podova „Eko-steril“ autora Miloša Jovanovića (Fakultet primijenjenih umjetnosti) i slani posni krekeri „Ovsi“ autora Miloša Todorovića (Fakultet primijenjenih umjetnosti).

O dobitnicima je odlučivala stručna komisija u kojoj su bili profesor Ekonomskog fakulteta i stručnjak za brendiranje Saša Veljković, profesor Fakulteta primijenjenih umjetnosti u Beogradu i stručnjak za industrijski dizajn Slobodan Manojlović, docent Više politehnike u Beogradu i stručnjak za industrijski dizajn Jelena Drobac i direktor SIEPA-e te predsjednica komisije Vesna Perić.

Agencija za strana ulaganja i promociju izvoza pokrenula je akciju “Redizajn – stvaramo nove brendove” u suradnji s Ministarstvom ekonomije i regionalnog razvoja, Republičkom agencijom za razvoj malih i srednjih poduzeća i poduzetništva i Privrednom komorom Srbije.

Cilj akcije je poboljšanje vizualnog identiteta privrednih društava kroz redizajn ambalaže kao vrlo bitnog segmenta izvoznog proizvoda te usavršavanje visokoobrazovnog kadra na primjerima iz prakse, dodaju u priopćenju.


 

Datum objave: 11.1.2010., 14:29