Prepoznajući da su slike ambalaže i proizvoda od ključne važnosti za privlačenje kupaca alkohola preko interneta i njihovo pretvaranje u kupce, start-up za analizu slika Vizit je nedavno primijenio svoje algoritme umjetne inteligencije (AI) na desetine alkoholnih proizvoda navedenih na veb lokaciji Target. Cilj je bio da se analizira i rangira vizualni sadržaj brendova žestokih pića, piva i vina u okruženju e-trgovine.
Vizit-ov softver funkcionira slično ljudskom mozgu u tome kako procjenjuje efikasnost vizualnih prikaza. Vizit-ova umjetna inteligencija (AI) dekodira vizualno sredstvo (sadržaj, dizajn, fotografije, koncepte, itd.) i rastavlja ga na tisuće vizualnih elemenata. Zatim ih analizira kako bi utvrdio kolika je vjerojatnost da će vizualni prikaz izazvati interes kod određene publike uspoređivanjem tih elemenata s tisućama drugih vizualnih prikaza s kojima je publika bila angažirana na mreži. Uz takvu analizu, brendovi mogu redizajnirati svoje pakiranje kako bi učinkovito angažirali potrošače preko interneta i naveli ih na kupovinu.
U istraživanju Target-a iz svibnja 2022. godine, Vizit je analizirao online slike s najtraženijih alkoholnih pića, piva i vina na web stranici prodavača. Sve u svemu, Vizit je analizirao slike 300 proizvoda, po 100 iz svake kategorije. U miks su bila uključena 52 brenda žestokih pića, 37 brendova piva i 45 brendova vina.
Datum objave: 25.7.2022., 16:19