Edukacijsko – promotivni projekt „Ambalaža – proizvod – potrošač“
Izložba u povodu obilježavanja 10 godina dodjele nagrada CROPAK
„Zašto je CROPAK dobar znak?“
Zagreb, 11. - 31. 1. 2014.
|
Organizatori:
|
Partneri: |
|
|
|
Medijski partner:
|
Nagrada CROPAK za najbolju ambalažu na hrvatskom tržište dodjeljuje se već deset godina, što je razlog zašto je u stručnim krugovima sinonim za pravu vrijednost i kvalitetu. O tome najbolje govori podatak od više od 1300 do sada nominiranih proizvoda.
Tim povodom organizirana je izložba „Zašto je CROPAK dobar znak?“, koja je bila postavljena u Westgate Shopping Cityu u Zagrebu, a na kojoj je u slikovnoj formi bila izložena ambalaža svih dosadašnjih dobitnika nagrade CROPAK. U formi stvarnih uzoraka mogla se vidjeti ambalaža nagrađena nagradom CROPAK GODINE i svjetskom nagradom WorldStar.
Cilj Izložbe bio je prikazati i promovirati kvalitetna ambalažna ostvarenja u interakciji s jednako tako kvalitetnim proizvodima.
Promocijom dobitnika CROPAK-a u trgovačkom centru potrošačima smo dodatno približili činjenicu da nositelji te nagrade udovoljavaju svim kriterijima koje kvalitetna i cjelovita ambalaža mora imati kako bi, prije svega, zaštitila proizvod, a onda ispunila i sve ostale funkcije.