«
Povratak na sadržaj
Broj 2 | Godina 2017
Na sajam po nove ideje
Ovogodišnje izdanje sajma Eurasia Packaging predstavit će najnovija dostignuća vezana uz proizvode od ambalaže, strojeve za proizvodnju i tisak ambalaže te opremu za proizvodnju i preradu hrane. Na sajmu će od 25. do 28. listopada svoja rješenja pokazati 1150 izlagača iz 40 zemalja.
Ambalažna industrija jedan je od najvažnijih pokretača turskog izvoza, a sudeći po rezultatima punom parom ide prema naprijed. Vodeće turske tvrtke iz sektora ambalaže bore se za povećanje udjela na svjetskim tržištima te za ulazak na nova pa s velikim očekivanjima odbrojavaju dane do 23. izdanja sajma Eurasia Packaging, jednog od najvećih regionalnih okupljanja koje donosi pregled inovativnih ambalažnih rješenja za prehrambenu i neprehrambenu industriju.
Okupljanje stručnjaka iz cijelog svijeta
Sajam, koji će na 110 tisuća m2 okupiti stručnjake iz svih segmenata ambalažne industrije, očekuje posjetitelje iz 95 zemalja svijeta. Maroko i Nigerija bit će ovogodišnje počasne zemlje sudionice kao dio kontinuiranih inozemnih aktivnosti. Uz marokanske i nigerijske stručnjake, očekuje se i dolazak sudionika i stručnjaka s Balkana, Bliskog istoka, Afrike i Kavkaza. Zahvaljujući suradnji sa sajmom Interpack, očekuje se i znatno veći broj europskih posjetitelja.
Raste značaj usko specijaliziranih sajmova
Printpack, posebni dio sajma posvećen tehnologijama tiska ambalaže, papira, kartona i valovite ljepenke, koji je pokrenut upravo zbog isticanja važnosti tiska ambalaže te kako bi se čim bolje zadovoljile potrebe klijenta kada je riječ o ulaganjima, sve više postaja značajna platforma koja okuplja proizvođače i korisnike.
Drinktech Eurasia, dio sajma posvećen tehnologijama proizvodnje pića i tekućih prehrambenih proizvoda, sudionicima donosi priliku da se upoznaju s najnovijim tehnologijama veznim uz punjenje, pakiranje i sterilizaciju.
Eurasia Packaging, uz Printpack i Drinktech, donosi i sajmove Food-Tech Eurasia te Sweettech Chocolate, sajam posvećen strojevima, opremi i tehnologijama vezanim uz proizvodnju čokolade, slastica, keksa, sušenog voća i oraščića. Posebni odjeljak imat će i Dairytech namijenjen tehnologijama proizvodnje mlijeka i mliječnih proizvoda te Cold Chain, posvećen skladištenju, hlađenju i logistici.
Prvi put ove godine dio sajma bit će posvećen pitanjima vezanim uz sigurnost i zdravstvenu ispravnost hrane te kontrolu kvalitete, stoga organizatori očekuju da će i Food Safety privući značajan broj posjetitelja. (Ž.L.)
Prednosti turskog sektora ambalaže:
• posluje prema svjetskim standardima
• fleksibilnost
• nudi konkurentnije troškove u usporedbi s drugim zemljama
• ima kapaciteta za brzu proizvodnju
• proizvodi su u skladu sa zahtjevima i očekivanjima kupaca.
Prošlogodišnje izdanje, koje su organizirali Reed Tüyap sajmovi uz potporu turskog Udruženja proizvođača ambalaže (ASD), privuklo je 1114 izlagača i predstavnika tvrtki iz 37 zemalja svijeta. Svi su oni svjesni značajne pozicije koju turska ambalažna industrija ima na europskom tržištu i to prije svega zahvaljujući kvaliteti, brzini, cijeni i logističkoj poziciji. Prošlogodišnje izdanje sajma, uz ASD, podržali su i tursko Udruženje proizvođača strojeva za proizvodnju ambalaže (AMD), Udruženje proizvođača etiketa (ESD), Udruženje proizvođača kartonske ambalaže (KASAD), Udruženje proizvođača metalne ambalaže (MASD), Udruženje proizvođača valovitog kartona (OMÜD) i Udruženje proizvođača krute plastike (SEPA).• posluje prema svjetskim standardima
• fleksibilnost
• nudi konkurentnije troškove u usporedbi s drugim zemljama
• ima kapaciteta za brzu proizvodnju
• proizvodi su u skladu sa zahtjevima i očekivanjima kupaca.
Okupljanje stručnjaka iz cijelog svijeta
Sajam, koji će na 110 tisuća m2 okupiti stručnjake iz svih segmenata ambalažne industrije, očekuje posjetitelje iz 95 zemalja svijeta. Maroko i Nigerija bit će ovogodišnje počasne zemlje sudionice kao dio kontinuiranih inozemnih aktivnosti. Uz marokanske i nigerijske stručnjake, očekuje se i dolazak sudionika i stručnjaka s Balkana, Bliskog istoka, Afrike i Kavkaza. Zahvaljujući suradnji sa sajmom Interpack, očekuje se i znatno veći broj europskih posjetitelja.
Raste značaj usko specijaliziranih sajmova
Printpack, posebni dio sajma posvećen tehnologijama tiska ambalaže, papira, kartona i valovite ljepenke, koji je pokrenut upravo zbog isticanja važnosti tiska ambalaže te kako bi se čim bolje zadovoljile potrebe klijenta kada je riječ o ulaganjima, sve više postaja značajna platforma koja okuplja proizvođače i korisnike.
Drinktech Eurasia, dio sajma posvećen tehnologijama proizvodnje pića i tekućih prehrambenih proizvoda, sudionicima donosi priliku da se upoznaju s najnovijim tehnologijama veznim uz punjenje, pakiranje i sterilizaciju.
Eurasia Packaging, uz Printpack i Drinktech, donosi i sajmove Food-Tech Eurasia te Sweettech Chocolate, sajam posvećen strojevima, opremi i tehnologijama vezanim uz proizvodnju čokolade, slastica, keksa, sušenog voća i oraščića. Posebni odjeljak imat će i Dairytech namijenjen tehnologijama proizvodnje mlijeka i mliječnih proizvoda te Cold Chain, posvećen skladištenju, hlađenju i logistici.
Prvi put ove godine dio sajma bit će posvećen pitanjima vezanim uz sigurnost i zdravstvenu ispravnost hrane te kontrolu kvalitete, stoga organizatori očekuju da će i Food Safety privući značajan broj posjetitelja. (Ž.L.)