«
Povratak na sadržaj
Broj 1 | Godina 2017
Mjesto poslovnih susreta i novih tehnologija
Eurasia Packaging Istanbul, renomirani godišnji sajam za ambalažu i s njom povezane industrije, ove će godine svoja vrata otvoriti od 25. do 28. listopada. Prošlogodišnji uspjeh i velik broj posjetitelja najbolja su pozivnica.
Renomirani svjetski godišnji sajam ambalaže i s njom povezanih industrija-Eurasia Packaging Istanbul ubrzano se priprema kako bi od 25. – 28. listopada ove godine 23. put otvorio svoja vrata.
Prošle godine sajam je na 110 tisuća kvadratnih metara okupio više od 55 tisuća posjetitelja iz 94 zemlje svijeta, uključujući Iran, Bugarsku, Makedoniju, Tunis, Alžir, Njemačku, Irak, Izrael, Grčku i Libiju. Od prošlogodišnjih posjetitelja, njih čak 92 posto izjavilo je kako će se vratiti i sljedeće godine, a isti postotak smatra kako ovakvo okupljanje jača ugled njihove tvrtke. “Imali smo iscrpne razgovore sa stranim kupcima, posebice s onima iz Irana i Bliskog Istoka”, izjavio je Haluk Giraj, direktor turske marketinške tvrtke Sarten Ambalaj te zaključio kako je Eurasia Packaging uspješan događaj potreban struci.
Da sajam Eurasia Packaging pruža najbolju mogućnost za prezentiranje tvrtke smatra i Jessica Xu, prodajna menadžerica Labthink Instrumentsa koja za sajam kaže da je internacionalna platforma koju se ne smije propustiti.
Printpack i Drinktech ruku pod ruku
Povratak Printpacka, posebnog odjela posvećenog tehnologijama tiska ambalaže, koji je prošle godine privukao najviše pažnje na sajmu, željno se iščekuje i 2017. godine. Sajam će i ove godine predstaviti novitete u tehnologijama tiska te proizvodnje ambalaže od papira, valovite ljepenke i kartona, S jednakom dozom uzbuđenja čeka se i Drinktech Eurasia, dio sajma posvećen tehnologije pića i tekuće hrane, gdje će posjetitelji imati priliku, uz susrete s kolegama iz struke, upoznati se i s najnovijim tehnologijama vezanim uz tehnologiju punjenja, trendove u ambalaži, sterilizaciji te sa strojevima i opremom.
Tri sajma u jednom
No, neće samo sajam Eurasia Packaging privući posjetitelje ovog listopada. Naime, u isto će se vrijeme održavati Sweettech, sajam posvećen strojevima, opremi i tehnologijama vezanim uz proizvodnju čokolade, slastica, keksa, sušenog voća i kolača te Dairytech, sajam namijenjen tehnologijama proizvod mlijeka i mliječnih proizvoda. Uz ova dva sajma, bit će održan i Cold Chain posvećen skladištenju, hlađenju i logistici.
Organizatori očekuju da će sva navedena događanja privući velik broj sudionika i posjetitelja. Poseban interes primjećuje se oko pitanja tehnologija vezanih uz sigurnost i zdravstvenu ispravnost hrane te kontrolu kvalitete, a Food Safety, koji će se održati prvi put ove godine, pokušat će dati odgovore na sva pitanja. (I.B.)
Prošle godine sajam je na 110 tisuća kvadratnih metara okupio više od 55 tisuća posjetitelja iz 94 zemlje svijeta, uključujući Iran, Bugarsku, Makedoniju, Tunis, Alžir, Njemačku, Irak, Izrael, Grčku i Libiju. Od prošlogodišnjih posjetitelja, njih čak 92 posto izjavilo je kako će se vratiti i sljedeće godine, a isti postotak smatra kako ovakvo okupljanje jača ugled njihove tvrtke. “Imali smo iscrpne razgovore sa stranim kupcima, posebice s onima iz Irana i Bliskog Istoka”, izjavio je Haluk Giraj, direktor turske marketinške tvrtke Sarten Ambalaj te zaključio kako je Eurasia Packaging uspješan događaj potreban struci.
Da sajam Eurasia Packaging pruža najbolju mogućnost za prezentiranje tvrtke smatra i Jessica Xu, prodajna menadžerica Labthink Instrumentsa koja za sajam kaže da je internacionalna platforma koju se ne smije propustiti.
Eurasia Packaging ove će godine pod istim krovom okupiti čak pet različitih događanja posvećenih različitim industrijama povezanih s ambalažom
Printpack i Drinktech ruku pod ruku
Povratak Printpacka, posebnog odjela posvećenog tehnologijama tiska ambalaže, koji je prošle godine privukao najviše pažnje na sajmu, željno se iščekuje i 2017. godine. Sajam će i ove godine predstaviti novitete u tehnologijama tiska te proizvodnje ambalaže od papira, valovite ljepenke i kartona, S jednakom dozom uzbuđenja čeka se i Drinktech Eurasia, dio sajma posvećen tehnologije pića i tekuće hrane, gdje će posjetitelji imati priliku, uz susrete s kolegama iz struke, upoznati se i s najnovijim tehnologijama vezanim uz tehnologiju punjenja, trendove u ambalaži, sterilizaciji te sa strojevima i opremom.
Tri sajma u jednom
No, neće samo sajam Eurasia Packaging privući posjetitelje ovog listopada. Naime, u isto će se vrijeme održavati Sweettech, sajam posvećen strojevima, opremi i tehnologijama vezanim uz proizvodnju čokolade, slastica, keksa, sušenog voća i kolača te Dairytech, sajam namijenjen tehnologijama proizvod mlijeka i mliječnih proizvoda. Uz ova dva sajma, bit će održan i Cold Chain posvećen skladištenju, hlađenju i logistici.
Organizatori očekuju da će sva navedena događanja privući velik broj sudionika i posjetitelja. Poseban interes primjećuje se oko pitanja tehnologija vezanih uz sigurnost i zdravstvenu ispravnost hrane te kontrolu kvalitete, a Food Safety, koji će se održati prvi put ove godine, pokušat će dati odgovore na sva pitanja. (I.B.)