« Povratak na sadržaj Broj 3 | Godina 2016

Boce koje govore educirale Europljane

Staklo živi vječno

Zajednica prijatelja stakla, Friends of Glass, od 2008. godine aktivno promovira staklo. U njihovoj najnovijoj kampanji, bocama koje govore pokušava se na šaljiv način potrošačima približiti recikliranje stakla. Lanjska kampanja #MapYourTaste nedavno je dobila nagradu European Association Award u kategoriji društvenih medija.
Prošle su godine prijatelji stakla zajedno s renomiranim stručnjacima za okus osmislili kulinarsku kartu Europe koja se temelji na kampanji #MapYourTaste. Više od 29 tisuća potrošača sudjelovalo je putem online ankete u određivanju prepoznatljivog okusa vlastite zemlje. Bio je to apsolutan uspjeh, jednak onom koji je kampanja postigla na dodjeli nagrada International & European Association Award, osvojivši prvo mjesto u kategoriji društvenih medija.

No, kako se ne može živjeti na staroj slavi, početkom 2016. godine pokrenuta je nova kampanja – Endless Lives od Glass. Tema ove kampanje je, kao što se može naslutiti iz naziva, beskonačan život stakla prikazan na poučan i zabavan način. U brojnim europskim supermarketima skrivenom su kamerom snimani videozapisi u kojima se staklena boca s police izravno obraća kupcima i uvlači ih u razgovor. Tako je nastalo šest videozapisa koji se mogu pogledati na internetskoj stranici Friends of Glass i društvenim mrežama.



Kroz videozapise pokazuju se da je stako moguće bezbroj puta reciklirati i pretvarati u nove boce i staklenke. Bocama su glasove posudili poznati europski komičari i glumci: u njemačkoj verziji Kaya Yanar, u francuskoj Christophe Beaugrand, a u talijanskoj Diego Abatantuono.


QR kod vodi vas do najboljih videozapisa kampanje. 

Kampanja se temeljila na rezultatima neovisne ankete koju je britanski istraživački institut Respondi po nalogu zajednice Friends of Glass proveo u čitavoj Europi. Rezultati istraživanja pokazali su da 94 posto ispitanih Europljana reciklira ambalažu, a 82 posto navelo je da uvijek reciklira staklenu ambalažu. Istraživanje je pokazalo i razlike u stupnju osviještenosti među generacijama, pa su tako stariji ljudi svjesniji ekološke važnosti ambalaže koja se može reciklirati.

Izvor: Vetropack Holding AG, Švicarska
 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: