«
Povratak na sadržaj
Broj 3 | Godina 2016
![](/files/img/2016/9/29/fog1-(4).jpg)
Boce koje govore educirale Europljane
Staklo živi vječno
Zajednica prijatelja stakla, Friends of Glass, od 2008. godine aktivno promovira staklo. U njihovoj najnovijoj kampanji, bocama koje govore pokušava se na šaljiv način potrošačima približiti recikliranje stakla. Lanjska kampanja #MapYourTaste nedavno je dobila nagradu European Association Award u kategoriji društvenih medija.
Prošle su godine prijatelji stakla zajedno s renomiranim stručnjacima za okus osmislili kulinarsku kartu Europe koja se temelji na kampanji #MapYourTaste. Više od 29 tisuća potrošača sudjelovalo je putem online ankete u određivanju prepoznatljivog okusa vlastite zemlje. Bio je to apsolutan uspjeh, jednak onom koji je kampanja postigla na dodjeli nagrada International & European Association Award, osvojivši prvo mjesto u kategoriji društvenih medija.
No, kako se ne može živjeti na staroj slavi, početkom 2016. godine pokrenuta je nova kampanja – Endless Lives od Glass. Tema ove kampanje je, kao što se može naslutiti iz naziva, beskonačan život stakla prikazan na poučan i zabavan način. U brojnim europskim supermarketima skrivenom su kamerom snimani videozapisi u kojima se staklena boca s police izravno obraća kupcima i uvlači ih u razgovor. Tako je nastalo šest videozapisa koji se mogu pogledati na internetskoj stranici Friends of Glass i društvenim mrežama.
![](/userfiles/image/ambalaza/casopis/2016/okolis_vetropack-3-16-manje.jpg)
Kroz videozapise pokazuju se da je stako moguće bezbroj puta reciklirati i pretvarati u nove boce i staklenke. Bocama su glasove posudili poznati europski komičari i glumci: u njemačkoj verziji Kaya Yanar, u francuskoj Christophe Beaugrand, a u talijanskoj Diego Abatantuono.
![](/userfiles/image/ambalaza/casopis/2016/FoG1%20(5).jpg)
QR kod vodi vas do najboljih videozapisa kampanje.
Kampanja se temeljila na rezultatima neovisne ankete koju je britanski istraživački institut Respondi po nalogu zajednice Friends of Glass proveo u čitavoj Europi. Rezultati istraživanja pokazali su da 94 posto ispitanih Europljana reciklira ambalažu, a 82 posto navelo je da uvijek reciklira staklenu ambalažu. Istraživanje je pokazalo i razlike u stupnju osviještenosti među generacijama, pa su tako stariji ljudi svjesniji ekološke važnosti ambalaže koja se može reciklirati.
Izvor: Vetropack Holding AG, Švicarska
No, kako se ne može živjeti na staroj slavi, početkom 2016. godine pokrenuta je nova kampanja – Endless Lives od Glass. Tema ove kampanje je, kao što se može naslutiti iz naziva, beskonačan život stakla prikazan na poučan i zabavan način. U brojnim europskim supermarketima skrivenom su kamerom snimani videozapisi u kojima se staklena boca s police izravno obraća kupcima i uvlači ih u razgovor. Tako je nastalo šest videozapisa koji se mogu pogledati na internetskoj stranici Friends of Glass i društvenim mrežama.
![](/userfiles/image/ambalaza/casopis/2016/okolis_vetropack-3-16-manje.jpg)
Kroz videozapise pokazuju se da je stako moguće bezbroj puta reciklirati i pretvarati u nove boce i staklenke. Bocama su glasove posudili poznati europski komičari i glumci: u njemačkoj verziji Kaya Yanar, u francuskoj Christophe Beaugrand, a u talijanskoj Diego Abatantuono.
![](/userfiles/image/ambalaza/casopis/2016/FoG1%20(5).jpg)
QR kod vodi vas do najboljih videozapisa kampanje.
Kampanja se temeljila na rezultatima neovisne ankete koju je britanski istraživački institut Respondi po nalogu zajednice Friends of Glass proveo u čitavoj Europi. Rezultati istraživanja pokazali su da 94 posto ispitanih Europljana reciklira ambalažu, a 82 posto navelo je da uvijek reciklira staklenu ambalažu. Istraživanje je pokazalo i razlike u stupnju osviještenosti među generacijama, pa su tako stariji ljudi svjesniji ekološke važnosti ambalaže koja se može reciklirati.
Izvor: Vetropack Holding AG, Švicarska