«
Povratak na sadržaj
Broj 3 | Godina 2016
Ne propustite najvažniji sajam ambalažne industrije euroazijske regije
Pametna rješenja za nove tržišne uspjehe
Eurasia Packaging, renomirani sajam za ambalažnu i s njom povezane industrije, ove će se godine, 22. put zaredom, održati od 2. do 5. studenoga 2016. u kongresnom centru Tuyap u Istanbulu.
S više od 1.200 izlagača, brojnim inspirativnim edukacijskim programima te prezentacijama i prikazima strojeva uživo, sajam Eurasia Packaging jedan je od najatraktivnijih i najposjećenijih godišnjih događaja u euroazijskoj regiji. Organizatori najavljuju da će se na sajmu i ove godine naći etablirani, ali i oni manje poznati proizvođači prehrambenih i neprehrambenih proizvoda i svi oni u potrazi za pametnim ambalažnim rješenjima koja će im pomoći u zadovoljavanju tržišnih zahtjeva i postizanju najvažnijeg cilja – isticanja proizvoda, uzimajući pritom u obzir cijenu i vrijeme proizvodnje ambalaže, od dizajna pa sve do pronalaska krajnjeg kupca.
Eurasia Packaging ugostit će svjetsku ambalažnu industriju i s njom povezane grane u razdoblju od 2. do 5. studenoga 2016. u kongresnom centru Tuyap u Istanbulu.
Posebne sekcije za lidere industrije
U sklopu Eurasia Packaginga ove će godine biti organizirane posebne sekcije za lidere industrije, što će dodatno doprinijeti uspješnosti. Printpack će i ove godine predstaviti različite novitete u području grafičkih tehnologija, posebice tehnologije proizvodnje valovite ljepenke kartona. Tu je još i Drinktech Eurasia, koji donosi novitete vezane uz tehnologije proizvodnje pića i koji će biti mjesto susreta svih lidera sektora.
U sklopu Food-Tech Eurasije bit će postavljene i tri posebne sekcije – prva će predstaviti strojeve i opremu namijenjenu proizvodnji čokolade, konditorskih proizvoda, keksa, suhog voća, orašastih plodova, zatim je tu druga sekcija namijenjena tehnologijama proizvodnje peciva, mlijeka i mliječnih proizvoda, dok je treća vezana uz tzv. hladni pogon, odnosno skladišne sustave, hlađenje, ventilaciju i logistiku.
Euroazijska ambalažna industrija na okupu
Procjenjuje se da turski sektor ambalaže vrijedi više od 19 milijardi dolara te je u protekle tri godine rastao po stopi od 10 %, dok se u narednih pet godina očekuje rast od 8 do 10 %, što ga čini jednim od najatraktivnijih svjetskih tržišta.
S više od 5.000 međunarodnih posjetitelja, sajam je središnje mjesto okupljanja euroazijske regije, koji posjećuju kupci s Bliskog istoka, iz Sjeverne Afrike, s Balkana i Kavkaza.
Eurasia Packaging i Food-Tech, kao vrlo ugledni i atraktivni sajmovi u regiji, otvaraju svoja vrata u srijedu, 2. studenog 2016. u Istanbulu. Ne propustite biti dijelom ovogodišnjeg sajma!
Posjetite web-stranicu sajma www.packagingfair.com/en i osvojite besplatnu pozivnicu.
Eurasia Packaging ugostit će svjetsku ambalažnu industriju i s njom povezane grane u razdoblju od 2. do 5. studenoga 2016. u kongresnom centru Tuyap u Istanbulu.
Posebne sekcije za lidere industrije
U sklopu Eurasia Packaginga ove će godine biti organizirane posebne sekcije za lidere industrije, što će dodatno doprinijeti uspješnosti. Printpack će i ove godine predstaviti različite novitete u području grafičkih tehnologija, posebice tehnologije proizvodnje valovite ljepenke kartona. Tu je još i Drinktech Eurasia, koji donosi novitete vezane uz tehnologije proizvodnje pića i koji će biti mjesto susreta svih lidera sektora.
U sklopu Food-Tech Eurasije bit će postavljene i tri posebne sekcije – prva će predstaviti strojeve i opremu namijenjenu proizvodnji čokolade, konditorskih proizvoda, keksa, suhog voća, orašastih plodova, zatim je tu druga sekcija namijenjena tehnologijama proizvodnje peciva, mlijeka i mliječnih proizvoda, dok je treća vezana uz tzv. hladni pogon, odnosno skladišne sustave, hlađenje, ventilaciju i logistiku.
Euroazijska ambalažna industrija na okupu
Procjenjuje se da turski sektor ambalaže vrijedi više od 19 milijardi dolara te je u protekle tri godine rastao po stopi od 10 %, dok se u narednih pet godina očekuje rast od 8 do 10 %, što ga čini jednim od najatraktivnijih svjetskih tržišta.
S više od 5.000 međunarodnih posjetitelja, sajam je središnje mjesto okupljanja euroazijske regije, koji posjećuju kupci s Bliskog istoka, iz Sjeverne Afrike, s Balkana i Kavkaza.
Eurasia Packaging i Food-Tech, kao vrlo ugledni i atraktivni sajmovi u regiji, otvaraju svoja vrata u srijedu, 2. studenog 2016. u Istanbulu. Ne propustite biti dijelom ovogodišnjeg sajma!
Posjetite web-stranicu sajma www.packagingfair.com/en i osvojite besplatnu pozivnicu.