« Povratak na sadržaj Broj 2 | Godina 2016

Mjesto poslovnih susreta za lidere industrije

Novi poticaj za mudre investicije

Međunarodni sajmovi Eurasia Packaging i Food-Tech Eurasia ove će godine od 2. do 5. studenoga biti središnje mjesto okupljanja predstavnika svjetske ambalažne industrije te prilika za pronalazak novih, pametnih rješenja.
Renomirani međunarodni sajmovi Eurasia Packaging i Food-Tech Eurasia prošlogodišnjim izdanjem postavili su nove rekorde, s 1211 domaćih i međunarodnih izlagača iz 38 zemalja svijeta i ukupno 51.217 posjetitelja, od kojih je više od 5.000 bilo međunarodnih. Eurasia Packaging i ove godine nastavlja biti trgovinsko središte za tvrtke u potrazi za novim pametnim rješenjima i ulaganjima.
Kao najveći godišnji sajam u regiji, Eurasia Packaging ugostit će svjetsku ambalažnu industriju i s njom povezan grane u razdoblju od 2. do 5. studenoga u kongresnom centru Tuyap u Istanbulu.

Posebne sekcije za lidere industrije
U sklopu Eurasia Packaging ove će godine biti organizirane posebne sekcije za lidere industrije, što će dodatno doprinijeti uspjehu sajma. Printpack će predstaviti različite novitete u području grafičkih tehnologija, posebice tehnologije proizvodnje valovite ljepenke i kartona. Tu je još i Drinktech Eurasia, koji donosi novitete vezane uz tehnologije proizvodnje pića i koji će bit mjesto susreta lidera tog sektora.
U sklopu Food Tech Eurasia bit će postavljene i tri posebne sekcije. U sklopu prve bit će predstavljeni strojevi i oprema namijenjena proizvodnji čokolade, konditorskih proizvoda, keksa, suhog voća, orašastih plodova; druga sekcija namijenjena je tehnologijama proizvodnje peciva, mlijeka i mliječnih proizvoda, dok je treća vezana uz tzv. hladni pogon, odnosno skladišne sustave, hlađenje, ventilaciju i logistiku.

Mjesto okupljanja euroazijske ambalažne industrije
Turski sektor ambalaže, čija se vrijednost procjenjuje na više od 19 milijardi USD, u posljednje tri godine bilježi rast od 10 posto, dok se u narednih pet godina očekuje nastavak trenda rasta, od 8 do 10 posto, što ga čini jednim od najatraktivnijih svjetskih tržišta.
S više od 5.000 međunarodnih posjetitelja, sajam je središnje mjesto okupljanja euroazijske regije, kojeg posjećuju kupci s Bliskog istoka, iz Sjeverne Afrike, s Balkana i Kavkaza. Sajam Eurasia Packaging ove će se godine posebno fokusirati na Srbiju te gradove İzmir i Adan.
Eurasia Packaging i Food-Tech, kao vrlo ugledni i atraktivni sajmovi u regiji, otvaraju svoja vrata 2. studenog 2016. u Istanbulu. Osigurajte svoje sudjelovanje!
Izvor: Eurasia Packaging
 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: