«
Povratak na sadržaj
Broj 1 | Godina 2014
Podravka temeljci – novost u okusu i ambalaži
Podravka temeljci, nova generacija proizvoda koji unose novu dimenziju okusa u pripremu jela, pakirani su u posudice oblika srca, a sam proizvod zadržava takav izgled, što ga čini vizualno vrlo posebnim, a jaka je poveznica s kompanijskim srcem.
Podravka temeljci proizvedeni su od vrhunskih sastojaka, karakterizira ih okus lagano pirjanog mesa i povrća, a jelima daju pravi domaći okus. Potpuno su nova generacija proizvoda koji će potrošačima unijeti novu dimenziju okusa u njihovu kuhinju, bilo u postojećim, dobro znanim jelima, bilo u novim receptima i jelima čiju će pripremu dodatno oplemeniti. Samim time potrošačima će jelovnici postati raznovrsniji, a odabrana jela pripremat će jednostavnije i brže, dok će konačan rezultat biti domaći, prirodni okus. Podravka temeljci će jelima dati zaokružen okus, a pri tom neće dominirati jelom.
Primjena Podravka temeljaca je vrlo jednostavna - dodaju se direktno u jelo u kojem se brzo i ravnomjerno tope ili se rastopljeni u vodi koriste za podlijevanje. Okus Podravka temeljaca je vrlo blizak domaćem, tradicionalnom bujonu koji zahtijeva višesatnu pripremu za koju suvremene domaćice i ljubitelji kuhanja nemaju vremena i energije. Uz to, ne sadrže konzervanse i dodane pojačivače okusa pa tako prate najnovije trendove u prehrani. Podravka temeljci savršeno se uklapaju u svako slano mesno ili povrtno jelo, a na tržište dolaze u tri okusa: goveđi, povrtni i kokošji.
Podravka temeljci su proizvedeni u obliku srca, što ih čini i vizualno vrlo posebnima, a jaka je poveznica s kompanijskim srcem. Isto tako će i potrošači u svoja jela, dodavanjem Podravka temeljaca u obliku srca, ugraditi emotivnu notu prilikom njihove pripreme.
Podravka temeljci - ambalaža
Proizvod je pakiran u PP (polipropilen) posudicu s EVOH barijerom koja čuva svježinu i sastav proizvoda. Posudice nisu standardnog, okruglog oblika, nego su u obliku srca, što je ujedno i slogan temeljaca, a i simbol Podravke. Posudica je rezultat zajedničkog rada Razvoja ambalaže Podravke i Greiner Packaginga iz Austrije. Zatvorene su aluminijskom poklopcem s nanesenim termolakom za varenje, a svaki okus ima svoj specifičan dizajn i boju kojom se naglašava distinkcija. Poklopce je razvio i otisnuo Aluflexpack Novi, Zadar. Četiri posudice temeljca od 28 g upakirane su u kromokartonsku kutiju posebno prilagođenog štancanog oblika. Kutija se otvara s gornje strane i štanca je u obliku srca. Oblik kutijice, štanca i kvaliteta kartona zajednički je projekt Razvoja ambalaže Podravke i Grafičara d.d. iz Ludbrega. Dizajn naglašava Podravka crvenu korporativnu boju i tri različita okusa temeljaca. Na prodajnom mjestu temeljci se nalaze u displej kutiji u koju je pakirano osam komada. Proizvodi su na prodajnim mjestima izloženi u za to posebno pripremljenim stalcima.
Izvor: Podravka d.d., Koprivnica
Primjena Podravka temeljaca je vrlo jednostavna - dodaju se direktno u jelo u kojem se brzo i ravnomjerno tope ili se rastopljeni u vodi koriste za podlijevanje. Okus Podravka temeljaca je vrlo blizak domaćem, tradicionalnom bujonu koji zahtijeva višesatnu pripremu za koju suvremene domaćice i ljubitelji kuhanja nemaju vremena i energije. Uz to, ne sadrže konzervanse i dodane pojačivače okusa pa tako prate najnovije trendove u prehrani. Podravka temeljci savršeno se uklapaju u svako slano mesno ili povrtno jelo, a na tržište dolaze u tri okusa: goveđi, povrtni i kokošji.
Podravka temeljci su proizvedeni u obliku srca, što ih čini i vizualno vrlo posebnima, a jaka je poveznica s kompanijskim srcem. Isto tako će i potrošači u svoja jela, dodavanjem Podravka temeljaca u obliku srca, ugraditi emotivnu notu prilikom njihove pripreme.
Podravka temeljci - ambalaža
Proizvod je pakiran u PP (polipropilen) posudicu s EVOH barijerom koja čuva svježinu i sastav proizvoda. Posudice nisu standardnog, okruglog oblika, nego su u obliku srca, što je ujedno i slogan temeljaca, a i simbol Podravke. Posudica je rezultat zajedničkog rada Razvoja ambalaže Podravke i Greiner Packaginga iz Austrije. Zatvorene su aluminijskom poklopcem s nanesenim termolakom za varenje, a svaki okus ima svoj specifičan dizajn i boju kojom se naglašava distinkcija. Poklopce je razvio i otisnuo Aluflexpack Novi, Zadar. Četiri posudice temeljca od 28 g upakirane su u kromokartonsku kutiju posebno prilagođenog štancanog oblika. Kutija se otvara s gornje strane i štanca je u obliku srca. Oblik kutijice, štanca i kvaliteta kartona zajednički je projekt Razvoja ambalaže Podravke i Grafičara d.d. iz Ludbrega. Dizajn naglašava Podravka crvenu korporativnu boju i tri različita okusa temeljaca. Na prodajnom mjestu temeljci se nalaze u displej kutiji u koju je pakirano osam komada. Proizvodi su na prodajnim mjestima izloženi u za to posebno pripremljenim stalcima.
Izvor: Podravka d.d., Koprivnica