« Povratak na sadržaj Broj 3 | Godina 2013

Glazba i reciklaža ruku pod ruku

Ljetni mjeseci u Beogradu obiluju brojnim događanjima koja uključuju glazbene festivale, koncerte i druge manifestacije. Ekostar Pak, lider u unaprjeđenju sustava upravljanja ambalažnim otpadom u Srbiji, prepoznao je ona najvažnija na kojima je sudjelovao i putem kojih je promovirao jedan od osnovnih ciljeva svojega poslovanja, a to je reciklaža i zaštita okoliša.
Uz svoj poslovni moto da bude svakodnevni, najkvalitetniji mogući partner i servis svojim klijentima u cjelokupnom području upravljanja otpadom, Ekostar Pak je itekako svjestan i važnosti edukacije široke javnosti o potrebi pravilnog postupanja s ambalažnim otpadom.

Lipanj: Festival “Muzika Klasika Light”
Festival klasične glazbe “Muzika Klasika Light” koji je u lipnju održan na Kalemegdanu, bio je prava uvertira za bogati glazbeni program tijekom vrućih ljetnih dana u Beogradu. Brojni Beograđani došli su na Kalemegdan kako bi pronašli osvježenje i uvjerili se da je moguće spojiti i na prvi pogled nespojivo - klasičnu glazbu i reciklažu.
Naime, Ekostar Pak je drugu godinu zaredom podržao ideju agencije “Muzika Klasika” te sudjelovao na tom prestižnom festivalu. U prelijepom okruženju Kalemegdanske tvrđave i parka, Ekostar Pak je iskoristio priliku da mnogobrojnu publiku festivala, kao i slučajne prolaznike koji su privučeni čarobnim zvucima u neočekivano velikom broju slušali koncerte, educira o važnosti primarnog razdvajanja ambalažnog otpada, reciklaže i ekologije uopće, kao i da okupljenima podijeli biorazgradive vrećice za odvajanje otpada u domaćinstvima kako bi sve ono što su naučili na festivalu mogli primijeniti i u svojim kućanstvima.
Volonteri Ekostar Paka organizirani u Eko patrole imali su priliku upoznati posjetitelje s ciljevima i principima rada te tvrtke, te im pokazati kako na pravilan način odvajati ambalažni otpad.
“Agencija ‘Muzika Klasika’, kao organizator festivala, i Ekostar Pak spojili su za mnoge naizgled nespojivo, a sve s ciljem da se građanima omogući uživanje u notama klasične, etno, evergreen, renesansne, dječje i mediteranske glazbe, kao i da im se ukaže na mogućnosti svakoga od nas da Beograd i Srbiju učinimo ljepšom, čistijom i zdravijom životnom sredinom”, rekla je Aleksandra Paladin, predsjednica Organizacijskog tima festivala “Muzika Klasika Light”.

Srpanj: “Ušće open air”
Tijekom srpnja Ekostar Pak je u okviru projekta “Ušće open air” organizirao i financirao edukativne ekološke predstave za najmlađe “Sofija i njeni prijatelji u spašavanju planete Zemlje” i “Priče s rijeke”. Obje su predstave bile odlično posjećene, a ono što je oduševilo predstavnike Ekostar Paka je razina znanja i ekološke svijesti koju su djeca pokazala te se nadaju da će barem dio svog entuzijazma i optimizma uspjeti prenijeti i na starije u svojem okruženju.
Ekostar Pak ima cilj da kroz edukativne predstave s ekološkom tematikom najmlađima približi značaj reciklaže i ekologije. Svi su posjetitelji dobili prigodne poklone, kao i biorazgradive vrećice kako bi znanje koje su stekli na radionici mogli primijeniti u svojim domovima.

Kolovoz: Beer Fest
Festival, koji je ujedno najavio i zatvaranje ljetne sezone, je 11. Beogradski Beer Fest, najveći festival piva u Jugoistočnoj Europi na kojem su Heineken - kao sudionik i vlasnik štanda, Ekostar Pak i Pet Eko Recycling, jedan od najvećih operatera za sakupljanje PET-a i ostalog ambalažnog otpada u Beogradu, udružili snage i znanja kako bi gostima festivala omogućili pravilno i lako dostupno odlaganje ambalažnog otpada na štandovima Heineken-a, te kako bi dodatno utjecali na podizanje ekološke svijesti građana.
Na štandovima Zaječarsko i Amstel bila su postavljena četiri brendirana kontejnera za ambalažni otpad, a u VIP dijelu Heineken-ova štanda specijalizirane brendirane kartonske kutije za odlaganje ambalažnog otpada. Volonteri Ekostar Paka vodili su računa o tome koje se vrste otpada i na koji način odlažu, davali korisne informacije gostima festivala, dok je svih pet dana Beer Festa u jutarnjim satima ekipa Pet Eko Recyclinga preuzimala otpad i odnosila ga na sortiranje, a potom i na reciklažu.
“Ovo je prva velika manifestacija na kojoj smo imali prilike sudjelovati kao dio Ekostar Pak tima, čime smo na ovaj specifičan način nastojali istaknuti značaj i važnost reciklaže. Zadovoljni smo rezultatom akcije, suradnjom s Heineken-­om i Ekostar Pakom, a posebno načinom na koji su se gosti Beer Festa uključili u akciju kroz savjesno korištenje postavljenih kontejnera za odlaganje ambalažnog otpada. U narednom razdoblju, a u suradnji s Ekostar Pakom, planiramo na isti način i s istim ciljem sudjelovati i na drugim javnim manifestacijama, pri čemu će nam iskustva s Beer Festa biti dragocjena jer smo uočili nedostatke, mogućnosti i načine za još učinkovitije i sveobuhvatnije uključivanje posjetitelja”, istaknuo je Marko Žarković, direktor tvrtke Pet Eko Recycling.
Tijekom pripreme štandova, kao i za vrijeme samog Beer Festa, sakupljeno je oko 400 kg papira/kartona, oko 250 kg limenki i oko 160 kg PET-a. Sav ambalažni otpad koji je tom prilikom sakupljen poslan je u reciklažna postrojenja.
“Ekostar Pak je zajedničkim aktivnostima s Heineken-om samo nastavio uspješnu suradnju s tom tvrtkom, koja je jedan od lidera u Srbiji kada je u pitanju poštivanje svih zakonskih propisa iz područja ekologije, a posebno upravljanja ambalažnim otpadom. U narednom će se razdoblju naša suradnja produbiti i intenzivirati s obzirom da je Heineken društveno odgovorna tvrtka koja ne samo da ispunjava svoje zakonske obveze, nego želi na svom primjeru i kroz angažman svojih zaposlenih kontinuirano podizati svijest o nužnosti zaštite okoliša, u čemu ima punu podršku i pomoć Ekostar Paka”, kazala je Maja Baltić, menadžerica prodaje Ekostar Paka.
O uspješnosti te akcije i budućoj suradnji na sličnim aktivnostima puno govori i dojam Biljane Bobić Subin, menadžerice za korporativne odnose u Heineken-u: “S tvrtkom Ekostar Pak surađujemo niz godina tako da nisam ni sumnjala da ćemo zajedničkim nastupom na Beer Festu postići dobre rezultate. Naša se tvrtka uvijek aktivno uključuje u projekte vezane uz očuvanje okoliša i jasno je da bez suradnika kao što je Ekostar Pak ne bismo uspjeli u našoj misiji. Kao društveno odgovorna tvrtka, ne samo da se pridržavamo zakonskih normi, nego često i sami iniciramo ovakve ili slične akcije. U Heineken-u vjerujemo da se samo konkretnim uključivanjem u aktivnosti koje doprinose lokalnoj zajednici možemo uspješno razvijati”.

Izvor: Ekostar Pak d.o.o., Beograd
 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: