«
Povratak na sadržaj
Broj 2 | Godina 2012
Odabran najbolji redizajn Kvikija!
Nakon ocjenjivanja prve selekcije studentskih rješenja 10. travnja u prostorijama Instituta za ambalažu i tiskarstvo – IAT te odabranih šest najboljih studentskih rješenja, u Podravki d.d. u Koprivnici je 7. svibnja proglašen i najbolji ovogodišnji rad Studentske kreativne radionice CROPAK 2012.
Kreativno rješenje studentice Nensi Benazić s Akademije primijenjenih umjetnosti u Rijeci, vođene mentorom Aljošom Brajdićem, proglašeno je najboljim redizajnom Podravkine linije proizvoda Kviki u konkurenciji ukupno 24 studentska rada pristigla na ocjenjivanje. Nagrađeni dizajn Nensi Benazić promoviran je i u sklopu Svjetskih dana ambalaže 2012 u Splitu, a imat će priliku i natjecati se na prestižnom svjetskom natječaju za najbolju ambalažu WorldStar Student.
Idejna začetnica Studentske kreativne radionice CROPAK je Drena Milijević, a i ovogodišnja Radionica odvijala se u organizaciji Instituta za ambalažu i tiskarstvo – IAT, tvrtke Tectus d.o.o. i stručnog časopisa Ambalaža/REGprint. Održana je pod visokim pokroviteljstvom triju Sveučilišta u Hrvatskoj (Rijeka, Zagreb i Split). U radu Studentske kreativne radionice sudjelovali su studenti Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Studija dizajna Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu – studenti samostalno, Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu i Visoke škole tržišnih komunikacija s pravom javnosti Agora iz Zagreba. Studente su kreativno usmjeravali nagrađivani hrvatski dizajneri ambalaže Izvorka Jurić, magistra dizajna vizualne komunikacije, i Dean Vranić, kreativni direktor Imago reklamne agencije d.o.o. iz Zagreba, a tijekom Radionice vodili su ih mentori navedenih visokoškolskih ustanova.
U izboru najboljeg redizajna imala je priliku sudjelovati i šira javnost putem Facebook stranice Kvikija. Sama linija proizvoda Kviki obuhvaća neke od najuspješnijih tradicionalnih Podravkinih proizvoda kojih se iz djetinjstva sjećaju i generacije roditelja današnjih studenata.
Studenti u proizvodnim pogonima Podravke
Sudionici Studentske kreativne radionice CROPAK 2012, imali su priliku i uživo vidjeti procese osmišljavanja, testiranja i punjenja ambalaže Podravkinih proizvoda, a visoki predstavnici te respektabilne kompanije upoznali su ih i sa svojim vrijednim rezultatima i daljnjim planovima.
Redizajnirani Kviki uskoro na policama
Studentska kreativna radionica CROPAK studentima pruža brojne prednosti koje im mogu poslužiti kao odskočna daska u svijet profesionalnog dizajna. Tako svi sudionici dobivaju priliku za realizaciju ambalaže poznate robne marke prisutne na tržištu, u dizajnu/redizajnu ambalaže sudjeluju pod nadzorom i vodstvom sveučilišnih mentora i profesionalnih dizajnera, upoznaju se s praktičnom realizacijom i zahtjevima realnog procesa dizajna ambalaže, ostvaruju kontakte s potencijalnim poslodavcima i klijentima, dok pobjednik, uz sve navedeno, osvaja i novčanu nagradu, objekt i certifikat CROPAK, nominaciju na svjetski natječaj za najbolju ambalažu WorldStar Student, a potpis redizajna stvarnog proizvoda prisutnog na tržištu predstavlja neprocjenjivu referenciju i temelj za izgradnju daljnje karijere.
Prema riječima Vedrana Keleka iz Marketinga dječje hrane, kremnih namaza i snacka Podravke d.d., linija Kviki u pobjedničkom redizajnu ubrzo će se naći na policama trgovina. Jedva čekamo!
Više...
Idejna začetnica Studentske kreativne radionice CROPAK je Drena Milijević, a i ovogodišnja Radionica odvijala se u organizaciji Instituta za ambalažu i tiskarstvo – IAT, tvrtke Tectus d.o.o. i stručnog časopisa Ambalaža/REGprint. Održana je pod visokim pokroviteljstvom triju Sveučilišta u Hrvatskoj (Rijeka, Zagreb i Split). U radu Studentske kreativne radionice sudjelovali su studenti Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Studija dizajna Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu – studenti samostalno, Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu i Visoke škole tržišnih komunikacija s pravom javnosti Agora iz Zagreba. Studente su kreativno usmjeravali nagrađivani hrvatski dizajneri ambalaže Izvorka Jurić, magistra dizajna vizualne komunikacije, i Dean Vranić, kreativni direktor Imago reklamne agencije d.o.o. iz Zagreba, a tijekom Radionice vodili su ih mentori navedenih visokoškolskih ustanova.
U izboru najboljeg redizajna imala je priliku sudjelovati i šira javnost putem Facebook stranice Kvikija. Sama linija proizvoda Kviki obuhvaća neke od najuspješnijih tradicionalnih Podravkinih proizvoda kojih se iz djetinjstva sjećaju i generacije roditelja današnjih studenata.
Studenti u proizvodnim pogonima Podravke
Sudionici Studentske kreativne radionice CROPAK 2012, imali su priliku i uživo vidjeti procese osmišljavanja, testiranja i punjenja ambalaže Podravkinih proizvoda, a visoki predstavnici te respektabilne kompanije upoznali su ih i sa svojim vrijednim rezultatima i daljnjim planovima.
Redizajnirani Kviki uskoro na policama
Studentska kreativna radionica CROPAK studentima pruža brojne prednosti koje im mogu poslužiti kao odskočna daska u svijet profesionalnog dizajna. Tako svi sudionici dobivaju priliku za realizaciju ambalaže poznate robne marke prisutne na tržištu, u dizajnu/redizajnu ambalaže sudjeluju pod nadzorom i vodstvom sveučilišnih mentora i profesionalnih dizajnera, upoznaju se s praktičnom realizacijom i zahtjevima realnog procesa dizajna ambalaže, ostvaruju kontakte s potencijalnim poslodavcima i klijentima, dok pobjednik, uz sve navedeno, osvaja i novčanu nagradu, objekt i certifikat CROPAK, nominaciju na svjetski natječaj za najbolju ambalažu WorldStar Student, a potpis redizajna stvarnog proizvoda prisutnog na tržištu predstavlja neprocjenjivu referenciju i temelj za izgradnju daljnje karijere.
Prema riječima Vedrana Keleka iz Marketinga dječje hrane, kremnih namaza i snacka Podravke d.d., linija Kviki u pobjedničkom redizajnu ubrzo će se naći na policama trgovina. Jedva čekamo!
Više...