« Povratak na sadržaj Broj 2 | Godina 2011

Kopčaj me selotejpom

U sklopu svečanosti dodjele nagrada najboljoj ambalaži na hrvatskom tržištu CROPAK i tržištu regije REGPAK, 6. svibnja u Maloj dvorani Vatroslava Lisinskoga u Zagrebu, održana je i revija haljina od ambalažnih materijala pod nazivom “Kopčaj me selotejpom”, u kreaciji poznatih hrvatskih dizajnera.

Haljina “Maraska”

Haljinu od višeslojne kartonske i fleksibilne ambalaže, u koju Maraska d.d. iz Zadra pakira svoje proizvode dizajnirala je Andrijana Subotić Pjajčik, modni atelje Etna Maar iz Zagreba.

O proizvodu
Maraska d.d. moderna je kompanija duge i bogate tradicije i jedna od lidera u proizvodnji i prodaji alkoholnih i bezalkoholnih pića u Hrvatskoj. Zapošljava 160 djelatnika.
Amarena je najpoznatiji Maraskin bezalkoholni brand. Na tržištu uz Amarena sirup, poznati sirup od višnje maraske, nalaze se i prvi hrvatski premium sirup Amarena premium, zatim nektari Amarene u tetrapak i staklenoj ambalaži te Amarena napitak u doypack ambalaži. Amarena je također nositelj oznake IZVORNO HRVATSKO.


O dizajnerici

Zahvaljujući iznimnom talentu i želji za materijaliziranjem originalnih ideja, Andrijana Subotić Pjajčik već tijekom studija na Tekstilno-tehnološkom fakultetu u Zagrebu dobiva brojne pozive na revije u zemlji i inozemstvu. Tako su je kao mladu dizajnericu upoznali i ljubitelji mode u Zapadnoj Europi, Australiji te na Novom Zelandu. Zapažen rad donosi joj i stipendije British Councila za usavršavanja u Italiji i Velikoj Britaniji. Svoj rad idućih godina publici predstavlja na samostalnim te revijama organiziranima u sklopu velikih modnih događaja.
Krajem 2004. godine Andrijana Subotić Pjajčik osniva modni studio Etna. Istodobno svojim kreacijama prišiva etiketu „Etna Maar”. Simbolično je to ime koje pršti energijom Etne, čudesnoga vulkana na Siciliji, i Dore Maar, samouvjerene i ekscentrične fotografkinje iz doba nadrealizma. Ta energija utkana je u svaki predmet s potpisom Andrijane Subotić Pjajčik.


Haljina “Mlijeko ‘z bregov”

Haljinu od višeslojne kartonske ambalaže, u koju se pakira i temeljni Vindijin proizvod Mlijeko ‘z bregov s 2,8 % mliječne masti, dizajnirala je Đurđica Vorkapić iz ateljea HippyGarden iz Zagreba.

O proizvodu
Brand ‘z bregov hrvatskom je tržištu poznat još od 1977. godine. Razvijen kao prvo zaštićeno domaće ime u mliječnoj industriji, taj Vindijin proizvod, koji uživa status Superbranda, do danas je ostao jedan od najcjenjenijih i najprodavanijih u zemlji, ali i regiji. Simbolizirajući plodne zelene pašnjake zagorskog kraja, prepoznatljiv logo ‘z bregov za hrvatske potrošače znači kupnju namirnice domaće proizvodnje i provjerene kakvoće.

O dizajnerici
Dizajnerica i kreativna direktorica brenda Hippy garden, Đurđica Vorkapić, 2000. godine osniva svoj vlastiti brend Hippy garden te izlaganjima na nizu eminentnih modnih manifestacija etablira modni stilski obrazac koji ocrtava vizualnu čistoću, svečanu eleganciju fino nabranih tkanina. Preciznim konceptom Đurđica Vorkapić uzastopno navodi na drugačije promatranje svijeta oko sebe, ne osvrćući se na nametnutost i opće prihvaćanje trenutnog stila stvara svoj prepoznatljiv i slobodan Hippy garden svijet. Za kolekcije Hippy garden koriste se visoko vrijedni materijali. Kao inovatorica, Đurđica Vorkapić briljirala je sa svojim inovacijama na sajmu inovatora Ženeva 2011.



Haljina “Tonka”

Haljinu od višeslojne kartonske ambalaže, u koju PIK RIJEKA d.d. pakira svoj proizvod Tonka mlijeko, dizajnirala je Silvija Banovec, iz Salona mode Banovec iz Zagreba.

O proizvodu
Nekada davno vrijedne grobničke mlikarice svakodnevno su ustajale prije zore kako bi upalile ognjište i obavile kućanske poslove. Dok je rano sunce budilo uspavano nebo, mlikarice su na leđa uprtile plašćenicu s otežalim posudama i spuštale se u Rijeku. Pod svjetlom lanterne nudile su mjerice zdravog mlijeka. I danas ih se rado sjećaju, a u spomen jednoj od njih, nadjenuto je mliječnim proizvodima PIK–a Rijeka, ime Tonka. PIK-ovo mlijeko, kao i nekad, stiže s netaknutih pašnjaka Gorskog Kotara, Istre i Like, a njegovu kvalitetu, svježinu i puni okus s pažnjom njeguju.

O dizajnerici
Salon mode Banovec je obiteljski obrt s 35 godina dugom tradicijom. Tijekom godina svoga rada dizajnerica Silvija Banovec i suradnici uspjeli su zaokružiti kompletan proizvodni proces od dizajniranja modela, projektiranja i izrade krojeva, proizvodnje svih vrsta odjevnih predmeta, te izrade unikatne odjeće. Sudjelovali su na brojnim revijama i natjecanjima za što su i nekolko puta nagrađivani. Kroz svoj rad brinuli su za styling velikog broja umjetnika i uspješnih žena iz svijeta glazbe, biznisa i javnog života. Nije izostala niti suradnja sa inozemnim dizajnerima za koje je izrađeno nekoliko kolekcija, te su za taj rad, izradu krojeva i projektiranje pohvaljeni u engleskom Vogueu.


Haljina “Dolcela”

Haljinu od višeslojne fleksibilne ambalaže, u koju se pakiraju Podravkini proizvodi Dolcela Premium puding, okus Bourbon vanilija, Čokolada i Nougat, dizajnirao je modni dvojac Nikica Ivančević i Vjeko Franetović, iz modnog ateljea eNVy room iz Zagreba.

O proizvodu
Dolcela, zvijezda među slasticama, nastala je 1998. Zahvaljujući svojoj inovativnosti te širokom asortimanu visoko kvalitetnih proizvoda, ubrzo je postala vodeća marka slastica u zemlji i u regiji.
Višeslojna fleksibilna ambalaža (papir, aluminij, polietilen) savršena je barijera za očuvanje bogatih okusa Premium pudinga. Otisnuta u tehnici tiska – bakrotisak, u prepoznatljivom dizajnu Dolcela linije proizvoda, s dodatkom zlatne boje jasno naglašava Premium proizvode.
S Dolcelom slastice uvijek uspijevaju, na zadovoljstvo onih koji ih spremaju, a posebno onih koji ih
kušaju!

O dizajnerima
eNVy room – hrvatska dizajnerska modna marka koja je prve korake napravila početkom 2004. rezultat je uspješne dizajnerske suradnje Nikice Ivančevića i Vjeke Franetovića.
Tijekom svog postojanja eNVy room je organizirao devet samostalnih modnih revija.
eNVy room je potpisao sedam videospotova, te predstavljao svoje kolekcije na priznatim modnim projektima. Proteklih mjeseci eNVy room je proširio svoj rad i na industrijski dizajn, pa je tako s poznatim brendom razvio fashion šalicu te oslikao skinove za laptope.

 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: