« Povratak na sadržaj Broj 2 | Godina 2011

Krešo Culjak i Drago Marković, direktor tvrtke Markes iz Banja Luke ispred Kodak Flexcel NX

Grafik.netova regionalna premijera CtP sustava Kodak Flexcel NX

Nakon mnogih uspješnih Kodakovih instalacija po zapadnoj Europi i regionalno tržište prepoznalo je vrijednosti koje nudi CtP sustav Kodak Flexcel NX - napredni pristup izradi fotopolimernih klišeja.
Prvu takvu instalaciju instalirao je Grafik.net, jedan od vodećih regionalnih distributera tiskarskih rješenja, u susjednoj Bosni Hercegovini. Prvi kupac sustava Kodak Flexcel NX ujedno je i Grafik.net-ov 50. kupac CtP sustava, a radi se o tvrtki Markes iz Banja Luke.

Iza ove uspješne instalacije stoje dvije godine sustavnih aktivnosti, od promocije do sveobuhvatnih savjetovanja te brojnih testiranja kod fleksotiskara.

Kodakov sustav Flexcel NX ruši dosadašnje granice i prepreke u fleksotisku te se kao takav izdvaja kao jedinstveno rješenje na tržištu koje trenutačno nema konkurencije. Radi se o sustavu s nizom inovacija i prednosti u odnosu na postojeća rješenja za izradu fotopolimernih klišeja. Karakteristike sustava se mogu kategorizirati na: tehničke prednosti samog CtP-a, prednosti gotovih fotopolimernih klišeja te pogodnosti sustava u cjelini.

Tehničke prednosti Kodak Flexcel NX CtP-a:
• najbrži CtP za fleksotisak s 9,5 m2/h
• rezolucija 10 000 dpi.
• jedini CtP u svijetu na kojem se mogu raditi tiskovne forme za sve tehnike tiska osim bakrotiska
• uz flekso klišeje, sustav omogućava izradu digitalne termalne offset ploče te termalni mat film koji se koristi za analogne flekso i offset ploče, sitotiskarske forme te klišeje za slijepi tisak i foliotisak.
Prednosti gotovih fotopolimernih klišeja:
• rasterska točka je potpuno ravna što ujedno daje jednaku visinu po cijeloj površini klišeja, neovisno o rastertonskim vrijednostima
• trajnost klišeja je do sedam puta dulja od svih postojećih digitalnih klišeja
• najniža rastertonska vrijednost koja se može izraditi i otisnuti je 0,4%
• zahvaljujući Kodakovom inovativnom rješenju, prijenos boje s klišeja na podlogu je daleko veći od svih dostupnih klišeja na tržištu. Denzitometrijska vrijednost je u prosjeku jača za 0,4 u svim bojama što daje vrijednosti jednakim ofsetnom tisku, a to znači daleko veći gamut ili više nijansi boja u tisku. Ta prednost ujedno znači i smanjenje broja Pantone boja koje se podlažu pod slike u boji radi jačine kontrasta slike te se time ostvaruju znatne uštede.

Pogodnosti sustava u cjelini
Zbog svih navedenih prednosti priprema stroja za tisak je kraća, brzina tiska veća, stajanja radi pranja klišeja su rjeđa, a troškovi izrade više setova istih klišeja kod većih naklada su prošlost. Sve to Kodakov sustav Flexcel NX izdvaja od konkurencije jer povećava kvalitetu proizvoda i zadovoljstvo kupaca, smanjuje troškove proizvodnje te utječe na povećavanje produktivnosti i dobiti.
U kvalitetu Kodakovog CtP sustava Flexcel NX uvjerila se i tvrtka Markes kroz brojna testiranja. Tvrtka Markes je studio za izradu fotopolimernih klišeja osnovan 2000. godine. Markes svojim kupcima nudi usluge dizajna, grafičke pripreme te izradu grafičkih filmova. Tvrtka raspolaže s tri nezavisne linije za izradu fotopolimernih klišeja do maksimalnog formata klišeja 1200x920 cm. Osim toga, pružaju cjelovitu tehničku podršku, u vidu kontrole aniloks valjaka, kao i njihovu izradu preko partnerskih tvrtki. Markes je pouzdan partner koji svoje znanje i dugogodišnje iskustvo u segmentu fleksotiska omogućava i kroz vrhunske proizvode i usluge.
„Nakon dugogodišnje izrade analognih fotopolimernih klišeja primijetili smo da je nužno daljnje ulaganje u digitalnu izradu da bismo se maksimalno približili svojim kupcima. Cjelovitim testiranjem i istraživanjem ponuda na tržištu odlučili smo se za napredni sustav Kodak Flexcel NX jer smo željeli ponuditi proizvode koje ne može ponuditi nitko drugi. U današnje vrijeme kontinuiranih snižavanja cijena usluga i borbe za kupca možemo se diferencirati na tržištu jedino naprednom tehnologijom na području izrade fotopolimernih klišeja. Prije odluke o kupnji testirali smo sustav u tri fleksotiskare i to dva puta. Nakon dobivenih rezultata odluka je bila jednostavna jer su se rezultati poprilično razlikovali od ostalih tehnologija. Moja očekivanja ovim ulaganjem su zadovoljniji kupci i povećanje proizvodnje, što znači i poslovni rast“ – izdvojio je gospodin Drago Marković, vlasnik tvrtke Markes iz Banja Luke.

Pripremio: Dean Tolp, direktor razvoja, Grafik.net d.o.o., Zagreb
 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: