«
Povratak na sadržaj
Broj 3 | Godina 2010
Studenac - vrhunska kvaliteta u novom dizajnu
Jedan od Podravkinih proizvoda koji su ove godine u Bruxellesu primili nagrade Superior Taste Award je i mineralna voda Studenac. Ona se odnedavno može pohvaliti osvježenim dizajnom koji je ipak zadržao prepoznatljive elemente.

Značaj te nagrade je izniman, s obzirom da proizvode ocjenjuje 120 vrhunskih gastronomskih stručnjaka i somelijera iz 12 najvećih europskih kulinarskih udruženja. Testiranje se provodi na način da članovi ocjenjivačkog suda ocjenjuju proizvode prema nekoliko kriterija ne znajući pritom o kojem se proizvodu radi, a sve s ciljem postizanja neovisnog i objektivnog ocjenjivanja proizvoda.
To priznanje izniman je uspjeh, s obzirom da se svake godine na testiranje prijavljuje oko 900 proizvoda iz 60-ak zemalja, a tek 10-15 posto uspije osvojiti maksimalne tri zvjezdice.
Studenac je tako dobio vjerodostojnu potvrdu vrhunskog okusa i kvalitete, što ga etablira u visokokvalitetne mineralne vode namijenjene vrhunskim gurmanskim užicima, kao i svakodnevnom gašenju žeđi, nadoknadi minerala i hidrataciji organizma.
Okrunjen svjetski prepoznatljivim priznanjem i u novoj ambalaži Studenac je na tržištu popraćen i vrlo uspjelom imidž kampanjom pod nazivom: “Iza svakog uspješnog gemišta stoji dobra mineralna”.
Marketing Podravka pića