«
Povratak na sadržaj
Broj 3 | Godina 2010
Studenac - vrhunska kvaliteta u novom dizajnu
Jedan od Podravkinih proizvoda koji su ove godine u Bruxellesu primili nagrade Superior Taste Award je i mineralna voda Studenac. Ona se odnedavno može pohvaliti osvježenim dizajnom koji je ipak zadržao prepoznatljive elemente.
Od početka svibnja na policama trgovina i u kafićima može se pronaći novi Studenac. Dizajn ambalaže je osvježen – promijenjene su etikete, boje zatvarača i PET ambalaža, ali su zadržani i neki prepoznatljivi elementi: lipicaner kao simbol Lipika i 1875. kao godina u kojoj je započelo punjenje mineralne vode u Lipiku za bečki dvor. Dodana je i privjesnica koja sljedeće tri godine komunicira internacionalno prepoznatljiv znak kvalitete “Superior Taste Award 2010”. Naime, među Podravkinim proizvodima koji su ove godine u Bruxellesu primili nagrade Superior Taste Award koje za vrhunsku kvalitetu i superioran okus proizvoda dodjeljuje International Taste & Quality Institute (iTQi), nalazi se i mineralna voda Studenac. Studenac je ocijenjen s tri zvjezdice, što je najviša moguća ocjena, te je time svrstan u kategoriju iznimnih proizvoda hrane i pića. Tako je Studenac postao prva i jedina hrvatska mineralna voda s takvim priznanjem.
Značaj te nagrade je izniman, s obzirom da proizvode ocjenjuje 120 vrhunskih gastronomskih stručnjaka i somelijera iz 12 najvećih europskih kulinarskih udruženja. Testiranje se provodi na način da članovi ocjenjivačkog suda ocjenjuju proizvode prema nekoliko kriterija ne znajući pritom o kojem se proizvodu radi, a sve s ciljem postizanja neovisnog i objektivnog ocjenjivanja proizvoda.
To priznanje izniman je uspjeh, s obzirom da se svake godine na testiranje prijavljuje oko 900 proizvoda iz 60-ak zemalja, a tek 10-15 posto uspije osvojiti maksimalne tri zvjezdice.
Studenac je tako dobio vjerodostojnu potvrdu vrhunskog okusa i kvalitete, što ga etablira u visokokvalitetne mineralne vode namijenjene vrhunskim gurmanskim užicima, kao i svakodnevnom gašenju žeđi, nadoknadi minerala i hidrataciji organizma.
Okrunjen svjetski prepoznatljivim priznanjem i u novoj ambalaži Studenac je na tržištu popraćen i vrlo uspjelom imidž kampanjom pod nazivom: “Iza svakog uspješnog gemišta stoji dobra mineralna”.
Marketing Podravka pića
Značaj te nagrade je izniman, s obzirom da proizvode ocjenjuje 120 vrhunskih gastronomskih stručnjaka i somelijera iz 12 najvećih europskih kulinarskih udruženja. Testiranje se provodi na način da članovi ocjenjivačkog suda ocjenjuju proizvode prema nekoliko kriterija ne znajući pritom o kojem se proizvodu radi, a sve s ciljem postizanja neovisnog i objektivnog ocjenjivanja proizvoda.
To priznanje izniman je uspjeh, s obzirom da se svake godine na testiranje prijavljuje oko 900 proizvoda iz 60-ak zemalja, a tek 10-15 posto uspije osvojiti maksimalne tri zvjezdice.
Studenac je tako dobio vjerodostojnu potvrdu vrhunskog okusa i kvalitete, što ga etablira u visokokvalitetne mineralne vode namijenjene vrhunskim gurmanskim užicima, kao i svakodnevnom gašenju žeđi, nadoknadi minerala i hidrataciji organizma.
Okrunjen svjetski prepoznatljivim priznanjem i u novoj ambalaži Studenac je na tržištu popraćen i vrlo uspjelom imidž kampanjom pod nazivom: “Iza svakog uspješnog gemišta stoji dobra mineralna”.
Marketing Podravka pića