« Povratak na sadržaj Broj 1 | Godina 2009

Zlatna kuna za Vetropack Stražu / Vetropack Straža Wins Zlatna Kuna

Hrvatska gospodarska komora i ove je godine uspješnim tvrtkama i bankama dodijelila Zlatnu kunu.

Tradicionalno priznanje za uspješnost i doprinos hrvatskom gospodarstvu Zlatna kuna dodjeljuje se u pet kategorija, za velike, srednje i male tvrtke te za banke i osiguravajuća društva. U kategoriji velikih tvrtki Zlatnu kunu je osvojila Vetropack Straža tvornica stakla d.d. iz Huma na Sutli. Tvrtka je utemeljena još 1860. godine kao mala šumska glažuta u kojoj su se proizvodile staklenke za punionicu mineralne vode u obližnjoj Rogaškoj Slatini. Od 1996. godine u vlasništvu je švicarskog Vetropacka, koji uz ovu hrvatsku, ima i staklane u Švicarskoj, Austriji, Češkoj, Slovačkoj i Ukrajini. Dragutin Špiljak, direktor tvrtke, izražava svoje zadovoljstvo tim priznanjem te kaže: “Veseli nas da je prepoznat doprinos Vetropack Straže razvoju hrvatskog gospodarstva. Zlatna kuna, koja je našoj tvornici uručena za najbolje rezultate u kategoriji velikih tvrtki, nam puno znači. To je priznanje potvrda našem menadžmentu i zaposlenicima za veliku predanost razvoju naše tvornice stakla kroz proteklih 10-ak godina. Inače, za ovu smo prestižnu nagradu bili nominirani prije tri godine, a nije na odmet spomenuti da smo na županijskoj razini osvojili četiri zlatne i jednu kristalnu kunu. Posebno nas vesele brojne čestitke naših poslovnih partnera i prijatelja koje su stigle na našu adresu i ovim im putem zahvaljujem”. Nadalje, osvrćući se na gospodarske prilike u svijetu, Špiljak naglašava: “Vetropack Stražu, kao i čitavo hrvatsko gospodarstvo, čekaju teška vremena. U prva dva mjeseca naše su isporuke staklene ambalaže manje no što smo planirali. Nadamo se dobroj turističkoj sezoni jer su naši rezultati izravno vezani uz plasman naših kupaca, proizvođača hrane i pića. Uz to, naravno, unutar tvrtke provodimo mjere kao što je smanjenje troškova, koje bi trebale pomoći da što bezbolnije prebrodimo godinu”. Proizvodni program tvrtke sastoji se od raznovrsnog ambalažnog stakla, a obuhvaća standardne boce i ekskluzivne oblike staklenki u bijeloj, zelenoj, smeđoj, olive, cuvee i tuborg boji. U 2007. godini tvrtka proizvodi 223.000 tona staklene ambalaže, a prodano je 961 milijuna boca i staklenki. Od značajnijih investicijskih zahvata vrijedno je spomenuti gradnju skladišta gotove robe ukupne površine 7200 četvornih metara, produljenje proizvodne hale i dovršenje upravne zgrade. Danas Vetropack Straža raspolaže proizvodnim kapacitetom od 250.000 tona stakla godišnje ili gotovo milijardu jedinica raznih boca i staklenki.

Važan segment poslovne politike tvrtke čini stalna briga o okolišu. Jedan su od osnivača Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj, čime se pridružuju najvećim hrvatskim tvrtkama koje u svojem poslovanju nastoje ostvariti koncept ekološke i ekonomske djelotvornosti.

Vetropack Straža aktivno sudjeluje u sakupljačkoj mreži starog stakla.
 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: