«
Povratak na sadržaj
Broj 4 | Godina 2009
Nova ambalaža za Podravkine proizvode od voća
Podravkini džemovi, marmelade i pekmez dobili vrhunsku ambalažu
Moderno oblikovane staklenke i optimizirani uvjeti prerade čuvaju prirodna svojstva voća.
Podravkine marmelade, džemovi i pekmez od šljiva dio su bogate tradicije, i još od daleke 1947. godine, otkada sežu počeci prerade voća u koprivničkim pogonima, pa sve do danas , pružaju vrhunski gurmanski užitak mnogim generacijama. Stečeno povjerenje potrošača i najkvalitetniji plodovi voća te proizvode čine vrijednima i posebnima.
Pomno birani šipak, šljive, marelice, brusnice, jabuke i višnje, uz strogi proces nadzora kvalitete plodova i svih faza proizvodnog procesa, te na kraju pažljive prerade voća ukuhavanjem sastojaka pod vakuumom i uz niže temperature, jamstvo su očuvanja hranjivih sastojaka, prirodne arome i boje voća. Posebno mjesto zauzimaju niskokalorični okusom bogati Podravka ekstra džemovi koji sadrže čak 45 g voća po 100 g proizvoda. Ekstra paletu sačinjavaju borovnica, breskva, jagoda, šumsko voće, brusnica, višnja, suha smokva i naranča.
Tu je i Podravka pekmez od šljiva koji je rađen prema recepturi naših baka te nosi oznaku Izvorno hrvatsko. Najmanje160 g voća u 100 g pekmeza, te minimalna količina dodanog šećera jamstvo su okusa i mirisa iz „naše mladosti“.
Vrhunske odlike samih proizvoda ne mogu doći do izražaja bez vrhunske ambalaže, pa je stoga Podravka pripremila redizajn i inovacija dosadašnje ambalaže. Proizvode se time željelo osvježiti kako bi se i vizualno prenosila poruka o kvaliteti sadržaja.
Podravkine marmelade, džemovi i pekmez od šljiva mogu se prepoznati po novo oblikovanim staklenkama (228 ml, 314 ml i 580 ml), moderno oslikanim etiketama i elegantnim Twist-Off poklopcima. Sve nabrojane ambalažne materijale izrađuju pouzdani, vrhunski dobavljači.
Najvažnije prednosti staklene ambalaže su inertnost, kemijska otpornost i netoksičnost, nepropusnost prema vodenoj pari i plinovima. Posebno treba istaknuti ekološke prednosti. Staklo je materijal koji se može u potpunosti reciklirati, čime se smanjuje emisija CO2 i štede prirodni resursi.
Staklenke zatvaraju duboko izvučeni Twist-Off poklopci na kojima se nalazi sigurnosni gumb (Deep Wide Mouth Twist-Off with Safety Button). Poklopci su izrađeni od bijelog lima, nepropusni su i osiguravaju potpunu hermetičnost staklenki. Sigurnosni gumb dokazuje potrošačima da su upravo oni ti koji prvi put otvaraju staklenku nakon izlaska s tvorničke linije.
Spoj nove ambalaže i optimiziranih uvjeta prerade jamstvo su očuvanja hranjivih vrijednosti i prirodnih svojstava voća kao što su bogatstvo vitaminom C, antioksidansima, vlaknima, antocijanima, pektinom, karotenoidom i drugim tvarima.
Svojom linijom marmelada, džemova i pekmeza Podravka promovira temeljne vrijednosti kao što su: okupljanje za stolom, povratak kulturi doručka, slow food uživanje u hrani..
Podravkini ciljevi - sačuvati prirodno bogatstvo plodova voća i omogućiti što jednostavniju svakodnevnu konzumaciju ispunjeni su ovom inovacijom ambalaže, a za sve ostalo tu su uvijek vjerni potrošači.
Marketing tim za voće, Dizajn i ambalaža; Podravka d.d., Koprivnica
Pomno birani šipak, šljive, marelice, brusnice, jabuke i višnje, uz strogi proces nadzora kvalitete plodova i svih faza proizvodnog procesa, te na kraju pažljive prerade voća ukuhavanjem sastojaka pod vakuumom i uz niže temperature, jamstvo su očuvanja hranjivih sastojaka, prirodne arome i boje voća. Posebno mjesto zauzimaju niskokalorični okusom bogati Podravka ekstra džemovi koji sadrže čak 45 g voća po 100 g proizvoda. Ekstra paletu sačinjavaju borovnica, breskva, jagoda, šumsko voće, brusnica, višnja, suha smokva i naranča.
Tu je i Podravka pekmez od šljiva koji je rađen prema recepturi naših baka te nosi oznaku Izvorno hrvatsko. Najmanje160 g voća u 100 g pekmeza, te minimalna količina dodanog šećera jamstvo su okusa i mirisa iz „naše mladosti“.
Vrhunske odlike samih proizvoda ne mogu doći do izražaja bez vrhunske ambalaže, pa je stoga Podravka pripremila redizajn i inovacija dosadašnje ambalaže. Proizvode se time željelo osvježiti kako bi se i vizualno prenosila poruka o kvaliteti sadržaja.
Podravkine marmelade, džemovi i pekmez od šljiva mogu se prepoznati po novo oblikovanim staklenkama (228 ml, 314 ml i 580 ml), moderno oslikanim etiketama i elegantnim Twist-Off poklopcima. Sve nabrojane ambalažne materijale izrađuju pouzdani, vrhunski dobavljači.
Najvažnije prednosti staklene ambalaže su inertnost, kemijska otpornost i netoksičnost, nepropusnost prema vodenoj pari i plinovima. Posebno treba istaknuti ekološke prednosti. Staklo je materijal koji se može u potpunosti reciklirati, čime se smanjuje emisija CO2 i štede prirodni resursi.
Staklenke zatvaraju duboko izvučeni Twist-Off poklopci na kojima se nalazi sigurnosni gumb (Deep Wide Mouth Twist-Off with Safety Button). Poklopci su izrađeni od bijelog lima, nepropusni su i osiguravaju potpunu hermetičnost staklenki. Sigurnosni gumb dokazuje potrošačima da su upravo oni ti koji prvi put otvaraju staklenku nakon izlaska s tvorničke linije.
Spoj nove ambalaže i optimiziranih uvjeta prerade jamstvo su očuvanja hranjivih vrijednosti i prirodnih svojstava voća kao što su bogatstvo vitaminom C, antioksidansima, vlaknima, antocijanima, pektinom, karotenoidom i drugim tvarima.
Svojom linijom marmelada, džemova i pekmeza Podravka promovira temeljne vrijednosti kao što su: okupljanje za stolom, povratak kulturi doručka, slow food uživanje u hrani..
Podravkini ciljevi - sačuvati prirodno bogatstvo plodova voća i omogućiti što jednostavniju svakodnevnu konzumaciju ispunjeni su ovom inovacijom ambalaže, a za sve ostalo tu su uvijek vjerni potrošači.
Marketing tim za voće, Dizajn i ambalaža; Podravka d.d., Koprivnica