« Povratak na sadržaj Broj 2 | Godina 2008

Vegeta u novoj ambalaži / Vegeta in New Packaging

Vegeta je prisutna na tržištu dodataka jelima koji su važan i neizostavni element u svakodnevnoj prehrani prije svega jer svojim okusom, mirisom i bojom obogaćuje jela, a zatim i zbog vrlo visoke praktičnosti upotrebe.

Vegeta je apsolutni lider na tržištu univerzalnih dodataka s dominantnom tržišnom pozicijom te vrlo visokim indeksom i kvalitetom distribucije. Vegeta je univerzalan dodatak jelima, a sadrži nekoliko vrsta sušenog povrća u jedinstvenoj i originalnoj kombinaciji prirodnog povrća i začina. Vegeta jelima daje punoću i finoću, naglašava okus glavnih sastojaka u svakom jelu, poboljšava okus jela i ima vrlo široku upotrebu. Vegeta se dodaje jelima tijekom kuhanja, pečenja ili mariniranja i upotrebljava se za poboljšanje okusa mesnih, povrtnih i ostalih jela. Vegeta je nositelj oznake “Izvorno hrvatsko” i proizvod je bez aroma – sadrži samo pravo povrće, što prilikom pripreme jela hrani daje najbolji okus.

Izlazak Vegete 150 g na domaće tržište

Od svibnja ove godine univerzalni dodatak jelima Vegeta na domaćem tržištu nalazi se u novoj praktičnoj ambalaži. Vegeta 150 g proizvodi se u deltapack vrećici. Deltapack vrećica ima brojne prednosti u odnosu na standardnu ambalažu Vegete. Vrećica ima mogućnost višekratnog otvaranja/zatvaranja radi zippa apliciranog pri vrhu vrećice. To zapravo znači da se vrećica nakon prvog otvaranja jednostavno zatvara, te se time čuva svježina proizvoda do sljedeće upotrebe. Prednost vrećice je mogućnost laganog i pravilnog isipavanja sadržaja preko njezina ruba, a širok otvor vrećice omogućuje lagano uzimanje Vegete velikom žlicom. Deltapack vrećica je samostojeća i ostaje takva čak i kad mala količina proizvoda ostane u vrećici.

Dizajn nove ambalaže je prepoznatljiv i karakterističan za marku Vegeta – plava boja vrećice s elementima Vegetina kuhara i logotipa te povrća.

Promocija

Vegeta je postala dijelom naše kulinarske tradicije, odnosno neizostavnim dijelom osobnih vrijednosti potrošača, poput obitelji, prijatelja, zajedničkog druženja i topline doma. Plasiranje na tržište nove ambalaže Vegete 150 g popraćeno je medijalnim aktivnostima – emitiranjem atraktivnog i edukativnog TV spota, te objavom oglasa za tisak. Te aktivnosti dio su kontinuiranog oglašavanja i educiranja naših potrošača tijekom godine, koje osim medijskog dijela, obuhvaćaju i izlazak knjižica recepata, nagrađivanje lojalnosti naših potrošača, te promocija na prodajnim mjestima.

Podravka d.d., Koprivnica

 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: