Novo ruho Linolade / Linolada Gets a Makeover
Kremni namazi pod markom Linolada imaju dugogodišnju tradiciju, kako na hrvatskome, tako i na tržištu jugoistočne Europe. Linolada je ukusan kremni namaz proizveden od najboljih sastojaka isključivo prirodnog podrijetla poput mlijeka, kakaa te najfinije prženih lješnjaka. To joj daje prepoznatljivu punoću okusa osiguravajući vrhunski užitak u slasnim zalogajima. Zahvaljujući energetskom sadržaju svojih komponenti, Linolada je idealna dopuna hrani djece i sportaša. Bogata je i kalcijem, što je od izuzetne važnosti za uravnoteženi razvoj djeteta, a može se konzumirati kao namaz na kruh, za punjenje palačinki, sa sladoledom, za spremanje vrhunskih kolača i torti ili kao samostalna slastica.
Kako bi pobudili još veću naklonost i interes potrošača dvobojnih kremnih namaza na tržištu jugoistočne Europe te ih potaknuli na kupnju, u Podravki su odlučili asortiman i dizajn Linolade prilagoditi potrebama i navikama tamošnje potrošnje. Sastavni dio novog dizajna čine novi logotip Linolade, logotip Podravke s istaknutim vrijednostima samog proizvoda, te prikaz ukusnog i privlačnog obroka Linolade uz naglašene karakteristike proizvoda, odnosno njegove osnovne sastojke - mlijeko, lješnjak i kakao. Jednostavnim i uočljivim dizajnom nastoji se povećati i uočljivost Linolade na policama trgovina.
Linolada je dostupna na tržištu Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore u najprodavanijoj dvobojnoj ambalaži zapremnine 100 g, 400 g i 1000 g.
Linolada 100 g je praktično pakirana, a ambalaža je kreirana prema zahtjevu tržišta.
Podna posudica je termoformirana na stroju prema obliku kalupa te nakon dozacije proizvoda zatvorena pokrovnom aluminijskom folijom na kojoj se nalazi novi dizajn tiskan u tehnici fleksotiska. Tisak je izveden u sedam boja.
U donjem lijevom kutu posudice nalazi se udubljenje koje služi za lakše otvaranje ambalaže i koje omogućava da potrošač lakše odvoji pokrovnu foliju od posudice.
Dobavljač podne folije je tvrtka Panunion iz Mađarske, a dobavljač pokrovne folije s tiskom na aluminiju Aluflexpack d.o.o., pogon Zadar.
Linolada 400 g je standardna ambalaža u paleti proizvoda kremnih namaza.
Ovalna staklenka od 375 ml s bijelim polipropilenskim navojnim poklopcem te dizajniranom termoskupljajućom folijom koja obavija staklenku (full-body sleeve), koja ujedno služi i kao sigurnosno zatvaranje.
Novi dizajn je izveden tako da s bočnih strana postoji zona bez tiska kako bi potrošač mogao vidjeti proizvod (bijela i smeđa krema).
Tehnika tiska je fleksotisak, a izveden je u osam boja.
Za praktično i lakše otvaranje u zoni između poklopca i staklenke izvedena je perforacija na sleeveu.
Dobavljač staklenke je tvrtka Vetropack Straža d.d., Hum na Sutli, poklopca tvrtka Hajduk plastična ambalaža d.o.o., Novi Marof te termoskupljajuće folije s tiskom tvrtka Rotoplast, Sv. Nedelja.
Linolada 1000 g je nova ambalaža s direkt¬nim tiskom na PP kantici.
Polipropilenska kantica bijele boje na koju je nanesen dizajn tehnikom tiska letterset odnosno suhim ofsetnim tiskom. Tisak je izveden u pet boja.
Kantica ima ručku i transparentni polipropilenski poklopac sa sigurnosnim zatvaranjem. Praktični prozirni poklopac služi kako bi potrošač na prodajnom mjestu mogao vidjeti proizvod koji kupuje.
Kantica se brizga od PP kopolimera - BJ368MO, a poklopac od PP Random – RG460MFI30, koji su namijenjeni za brizganje ambalaže za prehrambenu industriju.
Dobavljač kantica s tiskom i poklopcem je tvrtka Helioplast d.o.o. iz Bosne i Hercegovine.
Svi navedeni oblici ambalaže primjereni su za pakiranje hrane te su proizvedeni isključivo za tu namjenu.
Uspješna realizacija cijelog projekta je još jedan dokaz dobre suradnje između Podravke d.d. i njenih dobavljača ambalaže.
Jadranka Lakuš, Mario Ščetar;
Podravka d.d., Koprivnica