Zatvarači za pet boce – u ponudi Molvika / Pet Bottle Caps – Provided By Molvik
Molvik iz Samobora jedan je od hrvatskih proizvođača suvremene ambalaže. Kao tvrtka velikih projekata, s nešto više od četrdeset zaposlenika, proizvodnim pogonima smještenim u ekološki čistom i prirodnom okruženju, nastoji udovoljiti današnjim zahtjevima tržišta, nositi se svakodnevno s razvijenijom i bogatijom konkurencijom, te se razvijati i rasti zajedno s poslovnim partnerima.
“Vesele nas novi projekti, a kontinuirano ulaganje u nove tehnologije, infrastrukturu, kvalitetu rada i poboljšanja ukupnih procesa rezultira uvijek dobrim i stabilnim poslovanjem tvrtke”, ističu u Molviku.
NOVOST U PONUDI - PLASTIČNI ZATVARAČI ZA PET BOCE
Novi program zatvarača samo je logičan slijed u razvoju Molvika, tvrtke koja još od 1968. proizvodi plastične zatvarače, te u već dugom nizu godina prisutnosti na tržištu stječe bogato iskustvo u području te djelatnosti. Upravo ta tradicija, znanje i opstanak na tržištu bile su vodilje za ostvarivanje još jedne vizije usmjerene prema rastu i napretku.
Kao kod svake nove ideje, i ovdje je njenoj realizaciji prethodio mukotrpan i dugotrajan proces promišljanja, analiza, kontakata, istraživanja mogućnosti i predviđanja opasnosti. “Danas već možemo reći da smo napravili puno i prešli jedan dobar dio puta. Investicija u projekt zatvarača za PET boce zaokružena je nabavkom nove suvremene visokokapacitetne proizvodne linije, izgradnjom proizvodne infrastrukture, zapošljavanjem i obukom novih kadrova, te analizom tržišta i uspostavom kontakata s klijentima”, naglašavaju u Molviku.
Molvik proizvođačima mlijeka, mliječnih prerađevina, sokova i vode može ponuditi hrvatski proizvod – zatvarač za PET boce.
Godinama su hrvatski korisnici te vrste zatvarača isti morali nabavljati iz inozemstva jer proizvodnje u Hrvatskoj nije bilo. Sada su kapaciteti Molvika dostatni za potrebe svih domaćih korisnika.
“Tržište PET boca je značajno i raznoliko. Ostaje nam vidjeti kako će novi propisi o prikupljanju ambalažnog otpada i naknade za PET boce utjecati na njegov daljnji rast. U tom programu zanimljiva su nam i tržišta bivše države u kojima se vidi utjecaj proizvoda iz razvijenijih zemalja na postepeno poboljšanje proizvoda i uvođenje suvremene ambalaže u području prehrambene industrije”, zaključuju u Molviku.
TUBE
Dugogodišnja tradicija proizvodnje ambalaže u Molviku rezultirala je i pozicijom danas vodećeg snabdjevača ambalažnim tubama u Republici Hrvatskoj.
“Ističemo laminatne tube za zubne paste i kozmetiku, a tu je i vrlo široka paleta aluminijskih tuba – za prehrambene proizvode, farmaceutske preparate, kozmetiku i razne pastozne proizvode kemijske industrije. I unutar tog tržišnog segmenta očekujemo značajan rast, budući da su naši kupci renomirane i stabilne tvrtke (Zvijezda, Podravka, Saponia, Neva, Belupo i dr.), koje svojim pastoznim proizvodima ostvaruju kontinuirani rast, što rezultira i povećanim potrebama za ambalažom”, predstavljaju svoju ponudu tuba.
ČISTA SOBA
Tijekom 2006. godine ostvaren je značajniji napredak u prodaji tuba farmaceutskoj industriji, ponajviše zahvaljujući uvođenju “čiste sobe klase D” u proces proizvodnje aluminijskih tuba za farmaceutsku industriju.
Ta velika investicija bila je neophodna kako bi se udovoljilo strogim zahtjevima koje pred proizvođače ambalaže postavlja farmaceutska industrija. Tehnologija u tom segmentu zadovoljava uvjete “dobre proizvođačke prakse” kao osnovnog zahtjeva domaćih i stranih farmaceutskih tvrtki kod odabira dobavljača ambalaže.
Proizvodnja se odvija u kontroliranim uvjetima, gdje ukupan sustav “čiste sobe” (specijalni podovi, zidovi, stropovi, prozori, rasvjeta, sustav filtracije zraka, povišeni tlak od 15 Paskala, oprema i namještaj posebnih karakteristika, specifična radna odjeća itd.), kao i sustav posebnih protokola rada u “čistoj sobi”, osiguravaju odgovarajuću razinu čistoće zraka te rezultiraju proizvodnjom kvalitetne ambalaže bez opasnosti za njezino onečišćenje.
PLANOVI
Među planiranim projektima za 2007. godinu je dovršenje rekonstrukcije još jedne linije za proizvodnju aluminijskih tuba, čime će se povećati produktivnost, racionalizirati organizacija posla, a kapaciteti te proizvodnje duplirati, te na taj način i omogućiti značajniji izlazak na inozemna tržišta. Nadalje, tu je i izgradnja novih skladišta za gotovu robu, čime će se povećati kapacitet skladišta, ali i unaprijediti komunikacija unutar proizvodnih pogona, te poboljšati servis prema kupcima u odnosu na mogućnost skladištenja robe kupca u slučaju posebnih zahtjeva. U planu je i povećanje mogućnosti tiska na alu tube s pet na šest boja itd.
Ciljevi za budućnost ostat će i dalje isti: stalno se primicati novome, kontinuirano unapređivati kvalitetu gotovog proizvoda, maksimalno opravdati povjerenje naših kupaca te postepeno rasti.
Suzana Ivšac, direktorica komercijale, Molvik, Molvice