« Povratak na sadržaj Broj 4 | Godina 2006

Luksuzno. Još luksuznije. Luxe Pack! / Luxurious, More Luxurious, Luxe Pack!

Devetnaesti sajam luksuzne ambalaže Luxe Pack održan je krajem listopada na također luksuznoj lokaciji, u Monte Carlu, u Monaku. Luxe Pack je međunarodno poznati sajam na kojem su predstavljeni svi najnoviji izumi, inovacije i trendovi u pakiranju. Izlažu se i prikazuju proizvodi s brojnih “ luksuznih” područja – poput kozmetike, parfema, nakita i modnih dodataka, satova, vina i alkoholnih pića te delikatesa. Prema riječima glavne menadžerice Luxe Packa, Nathalie Grosdidier, sajam nudi priliku “igračima” iz svih tih sektora proizvodnje da otkriju novosti i trendove na tržištu ambalaže koja se neprestano mijenja i razvija.

Pitanje kako ti proizvodi i njihova ambalaža mogu “potaknuti želju”, bio je glavni cilj Luxe Packa 2006. Ambalaža proizvoda odražava vrijednosti i identitet određene robne marke, no na koji način ona prenosi poruku, privlači pažnju i potiče potrošača da uoči određeni proizvod? Luxe Display, novi odjel na ovogodišnjem Luxe Pack sajmu, posvećen je upravo tom cilju: učinkovitoj promidžbi koja nastoji iznaći aktivne strategije koje bi poticale želju do razine konkurentnosti prodaje.

Luxe Display je treća sekcija, dodatak drugim dvjema uspješnim Luxe Pack zonama: Luxe Formulation za profesionalce s područja kozmetike, make-up-a i parfema, jer su “spremnik i sadržaj nedjeljivi” te Luxe Creation za luksuzne dizajnerske proizvode i razvojne partnere koji žele popratiti svaki korak razvoja luksuznog proizvoda.

Osim novog odjela Luxe Display, Luxe Pack 2006 lansirao je novi način gledanja na proizvod: motrište trendova. Prema riječima Nathalie Grosdidier, motrište ima tri cilja: poboljšati čitkost Luxe Packove ponude i promovirati novosti, odrediti položaj inovacije u društvenim, ekološkim i kulturnim trendovima te potaknuti inspiraciju i kreativnost.

Motritelj trendova je osoba koju prvenstveno traže izlagači i koja se u svom ocjenjivanju oslanja na podatke dobivene od samih izlagača. “Motritelji ostaju u kontaktu s izlagačima tijekom cijele godine, ispituju ih o njihovim proizvodima i načinu na koji se izrađuju”, istaknula je Luxe Packova voditeljica prodaje Danielle Rousseau. Dodaje kako su proučili rezultate ankete i označili glavne trendove.

Ove godine su na Luxe Packu bila uočljiva četiri glavna trenda: prvi je “svjetlost”: svi načini pakiranja ciljaju na igru svjetla, što je vidljivo u težini stakla, apsolutnoj transparentnosti, kontrastu između crnog i bijelog te svjetlucavosti.

Drugi trend je “oprez”: luksuz je dio metode koja promovira održivi razvoj i sigurnost. Pakiranje čuva okoliš i održava nepovredivost i higijenu.

Treći trend je “obazrivost”: cilj ambalaže je omogućiti potrošačima da ispune svoju želju za luksuzom i obiljem, kutije, darovi, besplatni uzorci, vrpce i plemeniti materijali.

I konačno, četvrti trend je “očaravanje”: stvaranje iznenađenja kako bismo uvijek iznova učinili potrošnju zabavnom u ovom dosadnom, sivom svijetu. Ambalaža je oku prijemčiva, suprotstavlja oblike i koristi materijale u svrhu postizanja najrazličitijih efekata.

Danielle Rousseau, voditeljica prodaje, ističe da je za nju igra svjetla najočitiji trend jer su svi proizvodi svjetlucavi. “Papiri različitih tekstura su vrlo zanimljivi. Jako privlače pažnju, posebice oni koji imitiraju vodu ili kožu”, dodaje. Potrošači se sve više brinu za okoliš, pa je ove godine ostvaren kompromis između luksuzne ambalaže i zaštite okoliša.

Navedeni trendovi čine proizvode i njihovu ambalažu izvanrednima, no što čini Luxe Pack tako uspješnim? Uglavnom je kvaliteta sajma razlog njihova uspjeha. “Imamo vrlo dobru i potpunu bazu podataka, kako izlagača, tako i posjetitelja. Pozivamo ciljane osobe, među kojima su vodeći stručnjaci u međunarodnom izlagaštvu”, ističe Rousseau. Luxe Pack je ciljani događaj onih koji donose sve najvažnije odluke u svezi brandova, te ostalih stručnjaka na tom polju. Upravo ti stručnjaci čuvaju kvalitetu i reputaciju Luxe Packa.

“Luxe Pack je izgradio svoj imidž na kvaliteti svojih izlagača: oni moraju biti kreativni i inovativni te pridonositi svojoj struci pravim vrijednostima”, zaključuje Nathalie Grosdidier i dodaje kako je Luxe Pack šou gdje su izlagači zvijezde i mogu najbolje izraziti svoju kreativnost – upravo im zato šou mora pružiti inspiraciju. Ove godine je na Luxe Packu bilo prisutno 315 međunarodnih izlagača.

Luxe Pack sajam postaje sve više međunarodan. Osim Luxe Pack sajmova u Monaku, Sao Paolu i New Yorku, 2007. godine će se održati prvi Luxe Pack sajam u Kini. “Ključno je da tamo budemo prisutni, jer svi znamo da će, kratkoročno gledano, kineski sajam biti najveći na svijetu”, komentirala je Grosdidier. Luxe Pack u Monacu će, pak, i dalje ostati ishodišni sajam u sektoru pakiranja luksuznih proizvoda.

Sljedeće će godine, od 23. do 26. listopada, Lux Pack u Monacu proslaviti svoju dvadesetu obljetnicu. Nathalie Grosdidier je istaknula da organizatori Luxe Packa već rade na mnogim projektima kako bi tu rođendansku proslavu učinili jedinstvenom. Ostaje nam da pričekamo i vidimo kako Luxe Pack proizvodi mogu postati još luksuzniji u već luksuznom Monte Carlu.

Priredila: Dora Saćer, dopisnica iz Ženeve

 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: