Novosti iz ambalažne i grafičke industrije

Golden Drum - Imago Ogilvy najbolja je agencija Adriatic regije

Projekt Beestro hrvatske agencije Imago Ogilvy najuspješniji je projekt naše regije na natjecanju, s pet nominacija te ukupno četiri brončane nagrade, čime su zaslužili nagradu Adriatic Agency of the Year powered by Zavarovalnica Triglav.

27.09.2022.
14.09.2022.

EcoCortec kupio novu tvornicu u Baranji


Novim širenjem EcoCortec® postaje najveći proizvođač ekološkog antikorozivnog pakiranja u Europi

07.09.2022.

Otvoren deveti Zagreb Design Week

Deveto izdanje Zagreb Design Weeka s temom LIMITLESS / BEZ GRANICA slavi ponovno okupljanje, ukidanje ograničenja i sloboda koje je neizostavni dio kreativnog procesa


02.09.2022.

Imago Ogilvy osvojio četiri nagrade na Madstars fetivalu

Na globalnom festivalu kreativnosti MADSTARS 2022, kampanja za Franck Beestro natjecala se među radovima iz preko 50 zemalja, a čak 308 članova žirija iz cijelog svijeta odlučivalo je o dobitnicima

18.08.2022.

Kraš i Studio Sonda osvojili Red Dot za redizajn Dorine

Kraš i Studio Sonda dobitnici su glavne nagrade Red Dot, jedne od najutjecajnijih nagrada u svijetu dizajna, u području Brands & Communications Design i kategoriji Packaging Design za novu ambalažu čokolada Dorina.

10.08.2022.

Preminuo direktor uprave Vetropack Straže Tihomir Premužak


Kako se neslužbeno doznaje direktor Uprave Vetropack Straže Tihomir Premužak preminuo je na Korčuli, gdje je s obitelji bio na godišjem odmoru.
05.08.2022.

Kako Procter&Gamble-ova nova kutija s kapsulama za rublje spaja održivi dizajn s certifikatom o pristupačnosti i sigurnosti djece

Samantha King, potpredsjednica za istraživanje i razvoj u P&G Fabric Care Europe, naglašava kako Ariel ECOCLIC® ima trostruke ključne karakteristike. Prvo, kartonska ambalaža, koja je u postupku patentiranja, izrađena je od FSC certificiranih materijala. Drugo, ovo je prva Ariel ambalaža za pranje rublja koja je certificirana sigurnom za djecu. Na trećem mjestu, osim ambalaže, inoviran je i sadržaj proizvoda. Ariel-ovi novi All-in-1 Pods® dizajnirani su za uklanjanje mrlja čak i u hladnoj vodi zahvaljujući COOLCLEAN tehnologiji, koja posebno djeluje na mrlje i škrob prisutan u hrani.
05.08.2022.

Mondi i Fiorini International su razvili papirnatu ambalažu za Antico Pastificio Umbro tjesteninu koja se može reciklirati

Proizvođači tvrde da papirnata ambalaža nudi ista zaštitna svojstva kao prijašnja plastična ambalaža, pri čemu je tjestenina sigurna tijekom transporta i ima isti rok trajanja. Leonardo Faccendini, izvršni direktor Antico Pastificio Umbro, naglašava da je smanjenje utjecaja njihovih proizvoda na okoliš, uključujući proizvodnju, ambalažu, i transport, glavni prioritet za tvrtku, a zamjena tradicionalne plastične ambalaže papirnatom je veliki korak prema postizanju tog cilja. Antico Pastificio Umbro ulaže u nove sustave i postrojenje te planira uvesti ambalažu bez plastike u cijeli asortiman tjestenine.
25.07.2022.

AI koji analizira alkoholne proizvode koji se prodaju preko interneta

Prepoznajući da su slike ambalaže i proizvoda od ključne važnosti za privlačenje kupaca alkohola preko interneta i njihovo pretvaranje u kupce, start-up za analizu slika Vizit je nedavno primijenio svoje algoritme umjetne inteligencije (AI) na desetine alkoholnih proizvoda navedenih na veb lokaciji Target. Cilj je bio da se analizira i rangira vizualni sadržaj brendova žestokih pića, piva i vina u okruženju e-trgovine.
12.07.2022.

Novo izdanje newslettera Svjetske organizacije za ambalažu


Ovaj broj donosi pregled događanja u svijetu ambalaže.

09.07.2022.

Ova dva trenda ambalaže definiraju 2022.

Intervju koji je održan na proleljnom događaju IME West, koji je u vlasništvu i organiziran od strane kompanije Informa Markets i uključuje WestPack, je sumiran.
07.06.2022.

Održana Fespa Global Print Expo 2022

Održana je u Berlinu od 31. 5. do 3. 6. 2022. Sve viđeno u Berlinu pokazalo je da je stanje industrije stabilno s trendom rasta kako se vraća i povjerenje u industriju.

07.06.2022.

Dva američka festivala, dvije nagrade za Studio Tumpić/Prenc

Nakon domaćih i europskih natjecanja, dizajn ambalaže rovinjskog Studija Tumpić/Prenc za biodinamička Vina Šuran osvojio je nagrade na američkim Dieline i ADC Awards.
02.06.2022.

Umjesto plastike Coca-Cola u Hrvatskoj počinje koristiti kartonska ambalažu

Provodeći ovaj program, Coca-Cola Hrvatska već je smanjila ukupnu uporabu plastike za ¼ u posljednjih 10-ak godina
10.05.2022.

Online oglašavanje u Hrvatskoj doseglo gotovo 90 milijuna eura


Rezultati IAB Croatia studije Online AdEx pokazuju da se ukupna vrijednost investicija u online oglašavanje u Hrvatskoj tijekom 2021. procjenjuje na više od pola milijarde kuna, tj. 89,970,000 eura, a na temelju prikupljenih podataka prognozira se nastavak rasta od gotovo 8 % u 2022. godini.

Starije