27.09.2022

Golden Drum - Imago Ogilvy najbolja je agencija Adriatic regije

Projekt Beestro hrvatske agencije Imago Ogilvy najuspješniji je projekt naše regije na natjecanju, s pet nominacija te ukupno četiri brončane

»Opširnije
  14.09.2022

EcoCortec kupio novu tvornicu u Baranji

Novim širenjem EcoCortec® postaje najveći proizvođač ekološkog antikorozivnog pakiranja u Europi

»Opširnije
  07.09.2022

Otvoren deveti Zagreb Design Week

Deveto izdanje Zagreb Design Weeka s temom LIMITLESS / BEZ GRANICA slavi ponovno okupljanje, ukidanje ograničenja i sloboda koje je neizostavni dio kreativnog

»Opširnije
02.09.2022.

Imago Ogilvy osvojio četiri nagrade na Madstars fetivalu

Na globalnom festivalu kreativnosti MADSTARS 2022, kampanja za Franck Beestro natjecala se među radovima iz preko 50 zemalja, a čak 308 članova žirija iz cijelog svijeta odlučivalo je o dobitnicima

18.08.2022.

Kraš i Studio Sonda osvojili Red Dot za redizajn Dorine

Kraš i Studio Sonda dobitnici su glavne nagrade Red Dot, jedne od najutjecajnijih nagrada u svijetu dizajna, u području Brands & Communications Design i kategoriji Packaging Design za novu ambalažu čokolada Dorina.

10.08.2022.

Preminuo direktor uprave Vetropack Straže Tihomir Premužak

Kako se neslužbeno doznaje direktor Uprave Vetropack Straže Tihomir Premužak preminuo je na Korčuli, gdje je s obitelji bio na godišjem odmoru.
05.08.2022.

Kako Procter&Gamble-ova nova kutija s kapsulama za rublje spaja održivi dizajn s certifikatom o pristupačnosti i sigurnosti djece

Ariel, robna marka Procter&Gamble (P&G), počinje nuditi All-in-1 Pods® u kartonskoj kutiji koja se može reciklirati i koja je dizajnirana s certifikatom o pristupačnosti i sigurnosti djece kao prioritetom.
05.08.2022.

Mondi i Fiorini International su razvili papirnatu ambalažu za Antico Pastificio Umbro tjesteninu koja se može reciklirati

Vrećica se navodno može reciklirati u postojećim tokovima papira, uključujući njen transparentni prozor izraden od celuloze, koji omogućuje potrošačima da vide sadržaj.
25.07.2022.

AI koji analizira alkoholne proizvode koji se prodaju preko interneta

Vizit-ova tehnologija umjetne inteligencije otkriva koji su dizajni pakiranja i slike proizvoda učinkoviti za prodaju žestokih pića, piva i vina preko interneta, a koji nisu.
12.07.2022.

Novo izdanje newslettera Svjetske organizacije za ambalažu

Ovaj broj donosi pregled događanja u svijetu ambalaže.

09.07.2022.

Ova dva trenda ambalaže definiraju 2022.

Intervju koji je održan na proleljnom događaju IME West, koji je u vlasništvu i organiziran od strane kompanije Informa Markets i uključuje WestPack, je sumiran.
07.06.2022.

Održana Fespa Global Print Expo 2022

Održana je u Berlinu od 31. 5. do 3. 6. 2022. Sve viđeno u Berlinu pokazalo je da je stanje industrije stabilno s trendom rasta kako se vraća i povjerenje u industriju.

07.06.2022.

Dva američka festivala, dvije nagrade za Studio Tumpić/Prenc

Nakon domaćih i europskih natjecanja, dizajn ambalaže rovinjskog Studija Tumpić/Prenc za biodinamička Vina Šuran osvojio je nagrade na američkim Dieline i ADC Awards.
02.06.2022.

Umjesto plastike Coca-Cola u Hrvatskoj počinje koristiti kartonska ambalažu

Provodeći ovaj program, Coca-Cola Hrvatska već je smanjila ukupnu uporabu plastike za ¼ u posljednjih 10-ak godina
10.05.2022.

Online oglašavanje u Hrvatskoj doseglo gotovo 90 milijuna eura


Rezultati IAB Croatia studije Online AdEx pokazuju da se ukupna vrijednost investicija u online oglašavanje u Hrvatskoj tijekom 2021. procjenjuje na više od pola milijarde kuna, tj. 89,970,000 eura, a na temelju prikupljenih podataka prognozira se nastavak rasta o